دانلود رایگان کتاب جرات داشته باش فردریک فانژه pdf

کتاب جرات داشته باش فردریک فانژه

کتاب جرات داشته باش pdf دانلود رایگان صوتی متن تلگرام خلاصه خرید قیمت فردریک فانژه از خوب و بد کمال گرایی دانستن

معرفی کتاب جرات داشته باش

جرات داشته باش کتابی است که توسط فردریک فانژه ، روانپزشک و روان درمانگر فرانسوی نوشته شده است. این کتاب در سال 2004 منتشر شد و از آن زمان به پرفروش ترین کتاب در فرانسه تبدیل شده است. به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده است.

کتاب جرات داشته باش همه چیز در مورد قدرت اعتماد به نفس و اینکه چگونه می تواند زندگی ما را متحول کند است. فانگت استدلال می کند که اعتماد به نفس چیزی نیست که ما با آن متولد می شویم، بلکه چیزی است که می توانیم در طول زمان آن را توسعه دهیم. او معتقد است که هرکسی اگر یاد بگیرد که به خود باور داشته باشد، پتانسیل اعتماد به نفس و موفقیت را دارد.

فانگت از سالها تجربه خود به عنوان یک درمانگر استفاده می کند تا توصیه های عملی در مورد چگونگی ایجاد اعتماد به نفس ارائه دهد. او توضیح می دهد که اعتماد از درون می آید و ما باید یاد بگیریم که به خود و توانایی هایمان اعتماد کنیم. او همچنین بر اهمیت اقدام و رویارویی با ترس هایمان برای ایجاد اعتماد تاکید می کند.

یکی از پیام‌های کلیدی کتاب جرات داشته باش این است که اعتماد به نفس کامل بودن یا اشتباه نکردن نیست. در عوض، این به این است که خودمان را همانگونه که هستیم بپذیریم و از اشتباهاتمان درس بگیریم. فانژه خوانندگان را تشویق می‌کند تا نواقص خود را بپذیرند و از آنها به عنوان فرصتی برای رشد استفاده کنند.

این کتاب به چندین فصل تقسیم شده است که هر فصل بر جنبه متفاوتی از ایجاد اعتماد به نفس تمرکز دارد. فانژه موضوعاتی مانند غلبه بر خودگویی منفی، تعیین اهداف، برخورد با انتقاد و توسعه انعطاف پذیری را پوشش می دهد.

جرات داشته باش به دلیل توصیه های عملی و زبانی آسان و قابل درک مورد تحسین گسترده قرار گرفته است. بسیاری از خوانندگان پس از مطالعه کتاب، بهبود قابل توجهی در سطح اعتماد به نفس خود گزارش کرده اند.

در پایان، جرات داشته باش یک کتاب الهام بخش برای هر کسی است که به دنبال افزایش اعتماد به نفس خود است. توصیه های عملی در مورد چگونگی غلبه بر شک و تردید به خود و دستیابی به موفقیت در همه زمینه های زندگی ارائه می دهد. چه با عزت نفس پایین دست و پنجه نرم کنید و چه به دنبال راه هایی برای بهبود اعتماد به نفس خود هستید، این کتاب خواندنی است.

معرفی فردریک فانژه

Frédéric Fanget یک روانپزشک و روان درمانگر فرانسوی است که در درمان اختلالات اضطرابی، فوبیاها و اختلال وسواس فکری- جبری (OCD) تخصص دارد. او همچنین استاد روانپزشکی در دانشگاه گرنوبل آلپ فرانسه است. فنگت چندین کتاب در مورد سلامت روان نوشته است، از جمله «هنر خود بودن» و «ترس از دیگران». او به‌خاطر رویکرد انسان‌گرایانه‌اش در درمان، که بر اهمیت پذیرش خود و رشد شخصی تأکید دارد، شهرت دارد. فانگت به خاطر کمک هایش در زمینه روانپزشکی با جوایز و افتخارات متعدد شناخته شده است.

معرفی کتابهای روانشناسی

روانشناسی مطالعه علمی رفتار و فرآیندهای ذهنی انسان است. به دنبال درک چگونگی تفکر، احساس و رفتار افراد در موقعیت ها و زمینه های مختلف است. روانشناسان برای بررسی موضوعاتی مانند ادراک، شناخت، عاطفه، انگیزه، شخصیت، رفتار اجتماعی، رشد و سلامت روان از انواع روش های تحقیق استفاده می کنند. رشته روانشناسی دارای زیرشاخه های بسیاری از جمله روانشناسی بالینی، روانشناسی شناختی، روانشناسی رشد، روانشناسی اجتماعی و روانشناسی عصبی است. دانش به دست آمده از تحقیقات روانشناختی را می توان در طیف گسترده ای از زمینه ها از جمله آموزش، تجارت، مراقبت های بهداشتی، عملکرد ورزشی و اجرای قانون به کار برد.

قیمت و خرید کتاب جرات داشته باش اثر فردریک فانژه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!