کتاب بادام بی تی اس بدون سانسور pdf 🔥 دانلود رایگان

کتاب بادام بی تی اس

 کتاب بادام بدون سانسور مغازه جادویی بی تی اس زبان اصلی برای ارمی ها کره ای قسمتی از دانلود های دیجی کالا تلگرام انلاین فیلم ترجمه فارسی

معرفی کتاب بادام

من بادام درونم دارم.
شما هم همینطور.
بنابراین کسانی که دوستشان دارید و کسانی که از آنها متنفرید.
هیچ کس نمی تواند آنها را احساس کند.
شما فقط می دانید که آنها آنجا هستند.
این داستان به طور خلاصه درباره دیدار یک هیولا با هیولای دیگری است.

 

این کتاب توسط ناشران چانگبی در سال 2017 منتشر شد. این کتاب تنها در کره 900000 نسخه فروخت. علاوه بر این، جایزه کتابفروش ژاپنی در سال 2020 و جوایز ادبی ناشران چانگبی در سال 2016 را از آن خود کرد.

محبوبیت کتاب بادام

برخلاف بسیاری از کشورهای غربی، کتاب همچنان یکی از اشکال اصلی سرگرمی در کره است. کتابفروشی‌ها هنوز در اینجا پر رونق هستند و اغلب می‌توانید افرادی را ببینید که در کافه‌ها و سایر مکان‌های عمومی مشغول مطالعه هستند.

اگر از مطالعه و کتابفروشی های مکرر در کره لذت می برید، ممکن است قبلاً با کتاب بادام مواجه شده باشید. سال‌هاست که این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کره بوده است. در واقع، این کتاب فوق‌العاده‌ای است و اوایل امسال در یک موزیکال اقتباس شده است.

 

این کتاب پس از آن که RM و SUGA از BTS آن را در برنامه واقعیت‌نمای خود، “In The Soop” خواندند، در سراسر جهان به رسمیت شناخته شد و مدام در مورد خارق‌العاده بودن آن صحبت کردند.

خلاصه داستان بادام

کتاب بادام کتابی است که داستان بلوغ یون جائه، مرد جوان مبتلا به آلکسی تایمیا را روایت می کند. این یک اختلال مغزی است که او را از تشخیص یا ابراز احساسات باز می دارد. او قادر به احساس همدلی یا عشق نیست. او در مدرسه به زورگویان پاسخ نمی‌دهد. وقتی مادربزرگش می‌میرد و مادرش به کما می‌رود، حتی یک چشم بر هم نمی‌زند و گریه نمی‌کند. به دلیل بی احساسی او، همه اطرافیان او مشتاق هستند که به او برچسب هیولا بزنند.

سپس یون جائه با گون، یک کودک دردسرساز با یک زندگی اولیه وحشتناک آشنا شد. در نتیجه حمله خشونت آمیز گون به یون جائه در مدرسه، دوستی اولیه آنها تیره شد. اما کمی بعد، این دو پیوند عجیبی پیدا کردند و به حمایت از یکدیگر روی آوردند.

دو شخصیت این داستان کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند که آن را بسیار جذاب می کند. به شخص عشق داده می شود اما نمی تواند آن را تجربه کند. در این میان هرگز به دیگری عشق داده نمی شود، بلکه می تواند آن را تجربه کند.

من شخصا از این کتاب بسیار لذت می برم. به یاد آوردم که چند بار هنگام خواندن آن اشک ریختم. به نظر می رسد که من کسی هستم که تمام احساساتی را تجربه می کنم که یون جائه قادر به انجام آن نیست.

کلمات قابل توجه از بادام

من از یادداشت برداری در مورد قسمت هایی در رمان هایی که به طور خاص برای من برجسته است لذت می برم، بنابراین می خواهم تعدادی از آنها را با شما به اشتراک بگذارم.

 

کتاب‌ها مرا به جاهایی بردند که هرگز نمی‌توانستم بروم. آنها اعترافات افرادی را که هرگز ندیده بودم و زندگی هایی را که هرگز شاهد آنها نبودم به اشتراک گذاشتند. احساساتی که هرگز نمی توانستم احساس کنم و اتفاقاتی که تجربه نکرده بودم را می توان در آن مجلد یافت. آنها طبیعتاً با برنامه های تلویزیونی یا فیلم ها کاملاً متفاوت بودند.”

“دنیای فیلم‌ها، سریال‌ها یا کارتون‌ها از قبل آنقدر دقیق بود که هیچ جای خالی برای پر کردن من باقی نمانده بود. چیزی برای تغییر در آن دنیا برای من باقی نمانده بود.”

اما کتاب ها متفاوت بودند. جای خالی زیادی داشتند. جای خالی بین کلمات و حتی بین خطوط. می توانستم خودم را در آنجا بفشارم و بنشینم یا راه بروم یا افکارم را خط بکشم. مهم نبود که معنی کلمات را نمی دانستم. ورق زدن نیمی از نبرد بود.»

به صورت رایگان بخوانید

آیا می خواهید کتاب را برای خود بخرید؟ برای مطالعه درباره بهترین کتابفروشی آنلاین ایران اینجا را کلیک کنید. شما می توانید کتاب های ارسال شده به 170 کشور مختلف در سراسر جهان را بدون هزینه ارسال دریافت کنید!

قیمت و خرید کتاب بادام اثر ون پیونگ سون

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!