علت خروج باد از واژن هنگام نزديكي نی نی سایت

خروج باد از واژن

علت خروج باد از واژن هنگام نزديكي نی نی سایت درمان گیاهی خروج باد از واژن علت خروج باد از واژن در دختر باکره علت خروج باد از واژن در زمان پریود نی نی سایت عوارض خروج باد از واژن درمان قطعی خروج باد از واژن خروج باد از واژن نی نی سایت علت خروج باد از واژن دختر باکره چیست نی نی سایت

نفخ واژینال، همچنین به عنوان queefing شناخته می شود، یک اتفاق رایج در طول فعالیت جنسی است. این بیماری در اثر فشار هوا به داخل واژن و سپس آزاد شدن آن به بیرون ایجاد می شود. این می تواند در حین دخول یا سایر حرکاتی که در ناحیه واژن فشار ایجاد می کند اتفاق بیفتد.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا ممکن است این اتفاق بیفتد. یکی از آنها صرفاً به دلیل آناتومی است – برخی از زنان دارای دهانه واژن بازتر یا عضلات لگن شل تر هستند که می تواند ورود و خروج هوا را آسان تر کند.

دلیل دیگر ممکن است موقعیت‌های جنسی خاصی باشد که فشار بیشتری بر ناحیه واژن ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، موقعیت هایی که پاها از هم باز هستند یا جایی که نفوذ عمیق وجود دارد ممکن است احتمال queefing را افزایش دهد.

توجه به این نکته مهم است که نفخ واژینال نشانه ای از هیچ مشکل سلامتی یا مشکل در عملکرد جنسی نیست. این یک عملکرد طبیعی بدن است که در طول رابطه جنسی برای بسیاری از زنان اتفاق می افتد.

اگر در مورد خیز کردن در حین رابطه جنسی نگران هستید، چند کار وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن آن انجام دهید. یکی این است که پوزیشن های مختلفی را امتحان کنید که فشار کمتری به ناحیه واژن وارد کند. یکی دیگر از تمرینات کف لگن (همچنین به عنوان Kegels شناخته می شود) است که می تواند به تقویت عضلات اطراف واژن و کاهش احتمال ورود هوا کمک کند.

به طور کلی، در حالی که خجالت کشیدن ممکن است برای برخی از زنان خجالت آور یا ناراحت کننده باشد، جای خجالت ندارد و صرفاً بخشی طبیعی از فعالیت جنسی است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!