ایا مدارس مشهد فردا دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۳ تعطیل است ؟

photo 2023 12 24 10 19 37

گردوخاک مدارس ابتدایی درگز را تعطیل کرد

بزم آرا، فرماندار درگز:
🔹افزایش ذرات گردو خاک مدارس ابتدایی شهر درگز و بخش های لطف آباد و چاپشلو را در نوبت صبح دوشنبه 4 دی تعطیل کرد و آموزش در این مناطق به صورت غیرحضوری خواهد بود ./ایرنا

 

تاثیر آلودگی هوا در مشهد: آیا مدارس یکشنبه تعطیل است؟

در شرایطی که کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت اخیر با اعداد ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است، نگرانی‌ها در میان اهالی این شهر به وجود آمده است. با اعلام شاخص کلی هوای ۱۱۱ در وضعیت ناسالم، نیاز به اقدامات اضطراری برای حفظ سلامتی مردم به چشم می‌خورد.

ایستگاه الهیه با شاخص ۱۴۶، بیشترین آلاینده را ثبت کرده است که این موضوع وضعیت نامطلوب هوا را برای همه افراد تشدید کرده است.

اوضاع هوایی فعلی مشهد در حدود ده درجه سانتیگراد و آسمان نیمه ابری است، همچنین وزش باد به همراه گردوخاک در برخی از جاده‌های استان خراسان رضوی گزارش شده است که ممکن است باعث کاهش دید افقی رانندگان شود.

جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، درخصوص این شرایط وضعیت جاده‌ها اعلام کرده است. در برخی از جاده‌های استان وزش باد همراه با گردوخاک، و همچنین بارش باران در برخی از مناطق را گزارش داده است.

با توجه به شرایط ناسالم هوای مشهد و گزارش‌های از وضعیت جاده‌ها، تصمیم نهایی در مورد تعطیلی مدارس یکشنبه به عهده مقامات مربوطه است که ممکن است با اعلام این موضوع از طریق سایت‌های خبری مانند ایران چطور و معاونت آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!