ایا فردا مدارس البرز کرج تعطیل است سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳

مدرسه مدارس تعطیل تعطیلی آلودگی هوا

“آلودگی هوا و احتمال تعطیلی مدارس در تهران و کرج”

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل نمی‌شود

🔹با توجه به افزایش آلاینده‌های هوا و قرمز شدن کیفیت هوای تهران، طبق اعلام استانداری تهران برگزاری جلسه کارگروه اضطرار در دستور کار نیست اما در صورت نیاز به اتخاذ تصمیم برای غیرحضوری شدن مدارس، مراتب اطلاع رسانی می‌شود.

با گسترش آلودگی هوا در شهرهای تهران و کرج و افزایش شاخص آلودگی به مرز خطرناک و قرمز، احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه بسیار بالاست.

شاخص‌های آلودگی هوا در این مناطق به طور قابل توجهی افزایش یافته و به مرز خطرناک و قرمز نزدیک شده است. این شرایط آلودگی شدید هوا و افزایش غلظت ذرات معلق در هوا، منجر به وضعیت نامطلوبی در کیفیت هوای این مناطق شده است.

با توجه به این شرایط نامساعد، احتمال تعطیلی مدارس برای حفظ سلامت و بهداشت دانش‌آموزان و کاهش تماس آن‌ها با هوای آلوده بسیار بالاست. تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس معمولاً بر اساس شاخص‌های آلودگی هوا و توصیه‌های مقامات بهداشتی و محیط زیستی اعلام می‌شود.

بنابراین، والدین و دانش آموزان می‌توانند از طریق منابع رسمی و اعلامیه‌های مراجع ذی‌صلاح، اطلاعات جدید در مورد تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس را پیگیری کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و اقدامات مناسب، خود و فرزندانشان را در معرض آلودگی کمتری به هوای آلوده قرار دهند.

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!