ایا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است ۲۴ دی ۱۴۰۳

photo 2022 01 17 11 07 35

مدارس شیفت صبح آستارا غیرحضوری شد

🔹اداره کل آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه ای از غیرحضوری شدن مراکز پیش دبستانی و مدارس شیفت صبح آستارا به دلیل بارش برف و سرمای هوا خبر داد./مهر 

تعطیلی دیگر دانشگاه‌های استان اردبیل

🔹روابط عمومی دانشگاه جامع #علمی_کاربردی استان اردبیل: به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌رساند به دلیل شرایط جوی، روز یکشنبه ۲۴ دی لغو و زمان جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

🔹روابط عمومی موسسه آموزش عالی #مقدس_اردبیلی استان اردبیل: به علت بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی در روز یکشنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ لغو و زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

🔹روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد #گرمی: به علت بارش شدید برف و احتمال مسدود شدن جاده های مواصلاتی و برودت هوا، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی، فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار نخواهد شد و کلیه امتحانات کنسل شده در ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه برگزار می شود.

مدارس ابتدایی همدان فردا یکشنبه غیرحضوری شدند

🔹به علت برودت هوا و وزش باد شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در روز یکشنبه 24 دی‌ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

🔹مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه تعطیل می باشد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس

🔹️با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های قطور و صفائیه شهرستان خوی، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

🔹️همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود

🔹️اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی

مدارس ابتدایی استان قم فردا غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران استان قم در اطلاعیه اعلام کرد، با توجه به برودت دما و وارونگی هوا برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، کلیه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ بصورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #خداآفرین و #صوفیان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲

▫️با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در برخی مناطق روستایی منطقه خداآفرین، مدارس بخش منجوان در مقطع تحصیلی ابتدایی روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ غیرحضوری می‌باشد.

▫️ با توجه به بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس منطقه صوفیان در بخش رودقات این منطقه، در روز  یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری  خواهد بود.

تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های استان اردبیل و آذربایجان شرقی

🔹به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین شهر، ارشق و گرمی فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔹با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا، ورزقان و اسکو مدارس شهری و روستایی این مناطق روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری می‌باشد.

 تعطیلی مدارس در استان‌های شمال غربی به دلیل برف سنگین

با گسترش فعالیت موج بارشی در استان‌های شمال غربی کشور، انتظار می‌رود که روزهای فردا و پس‌فردا شاهد بارش گسترده برف در برخی مناطق باشیم. بر اساس پیش‌بینی‌ها، استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات گیلان، ارتفاعات مازندران، غرب کردستان و برخی ارتفاعات البرز جنوبی به بارش برف خواهند پرداخت.

به ویژه در استان‌های اردبیل و شرق و شمال آذربایجان شرقی، می‌توان انتظار داشت که شدت برف به حد قابل توجهی افزایش یابد. همچنین، مناطق مرزی غربی و جنوب غربی استان آذربایجان غربی نیز از این بارش تأثیر خواهند گرفت. ارتفاع برف در برخی از این مناطق به حدود یک متر نیز ممکن است برسد.

در این شرایط ناگهانی و با توجه به تأثیرات برف بر تردد و ایمنی، احتمال تعطیلی مدارس در این استان‌ها به شدت افزایش یابد. والدین و دانش‌آموزان برای دریافت اطلاعات دقیق و رسمی می‌توانند به سایت رسمی ایران (iran.ir) مراجعه کنند و همچنین از منابع محلی و مسئولان آموزشی اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!