ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۳

مدارس تعطیل

فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی اردبیل در نوبت صبح فردا سه شنبه سوم بهمن ماه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود/علت: برودت هوا و کاهش شدید دما

روز سه‌شنبه 3 بهمن: مدارس اصفهان باز، آلودگی هوا در وضعیت عادی

در روز سه‌شنبه 3 بهمن ماه، به خبر تعطیلی مدارس در استان اصفهان هیچ گونه تأییدی نخورد. با وجود شایعاتی که در فضای مجازی پخش شده بودند، اداره آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد که مدارس به طور معمول در این روز فعال خواهند بود.

همچنین، به گزارش‌ها از مرکز پایش کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، شاخص آلودگی هوا در مناطق مختلف شهر اصفهان در وضعیت عادی و قابل قبول قرار دارد. این اطلاعات نشان می‌دهد که در شرایط اضطرار، آلودگی هوا در این مناطق به حدی خطرناک نیست که باعث تعطیلی مدارس گردد.

به علاوه، با ورود سامانه بارشی به کشور، وضعیت هوای مناطق مختلف تحت تأثیر قرار می‌گیرد. این سامانه همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق، به نظر می‌رسد که تدابیر لازم در جهت مدیریت این وضعیت اضطراری گرفته شده و احتمال تعطیلی مدارس به دلیل شاخص بالای آلودگی هوا یا شرایط نامساعد جوی کاهش یافته است.

با این اطلاعات و تدابیر مربوطه، انتظار می‌رود که روز سه‌شنبه 3 بهمن ماه، مدارس استان اصفهان به طور معمول و با رعایت ایمنی و سلامتی دانش‌آموزان و کادر آموزشی فعالیت خود را ادامه دهند.

اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!