زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی دی ماه ۱۴۰۳ | جواب امتحان نهایی دی ۱۴۰۳ کی اعلام میشود

امتحانات پایانی دانش‌آموزان

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دی ماه ۱۴۰۲

فوری : نتایج امتحانات نهایی دیماه دانش‌آموزان اعلام شد

🔹 نتایج آزمون‌های نهایی نوبت دی ماه ۱۴۰۲، هم اکنون از طریق مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir قابل مشاهده است.

اعلام نتایج امتحانات نهایی دی‌ماه دانش آموزان طی امروز و فردا

👤رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، از اعلام نتایج امتحانات نهایی دی در آینده نزدیک (طی امروز یا فردا) خبر داد.

🔹به گفته این مقام مسئول پس از اعلام نتایج، دانش‌‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس my.medu.ir، کارنامه امتحانات نهایی خود را مشاهده کنند.

🔹همچنین لازم به ذکر است که طبق آئیین‌نامه آموزشی دانش‌آموزان می‌توانند پس از مشاهده نمرات خود، در صورت نیاز درخواست رسیدگی مجدد (اعتراض به نمره)، اعتراض خود را به صورت کتبی به مدرسه اعلام و ثبت کنند. پس از اعلام نتایج نهایی و اعلام نتایج اعتراضات، دریافت کارنامه نیز از طریق سایت my.medu.ir امکان‌پذیر است

نتایج امتحانات نهایی دی‌ماه به‌زودی اعلام می‌شود

🔹رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج امتحانات نهایی دی‌ماه در آینده نزدیک خبر داد.

🔹به گفته این مقام مسئول پس از اعلام نتایج، دانش‌‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس my.medu.ir، کارنامه امتحانات نهایی خود را مشاهده کنند.
همچنین لازم به ذکر است که طبق آئیین‌نامه آموزشی دانش‌آموزان می‌توانند پس از مشاهده نمرات خود، در صورت نیاز درخواست رسیدگی مجدد (اعتراض به نمره)، اعتراض خود را به صورت کتبی به مدرسه اعلام و ثبت کنند. پس از اعلام نتایج نهایی و اعلام نتایج اعتراضات، دریافت کارنامه نیز از طریق سایت my.medu.ir امکان‌پذیر است.

🔹نتایج امتحانات نهایی دی ماه تقریبا دو هفته پس از پایان برگزاری امتحانات اعلام می شود و در این فاصله ثبت نام نمرات در سناد توسط آموزگاران صورت می گیرد. که در صورت ثبت نمرات در سامانه اعلام نتایج، می توان کارنامه نمرات را غیر حضوری و اینترنتی هم دریافت کرد. در سال جاری نتایج امتحان نهایی نوبت دوم 2 هفته پس از اتمام امتحانات نهایی در سامانه مای مدیو بارگذاری شد. دانش آموزانی که در امتحانات نوبت دی شرکت نموده اند می توانند با مراجعه به سامانه مای مدیو نمرات خود را مشاهده نمایند.

اطلاعیه آموزش و پرورش درخصوص نحوه دریافت کارنامه امتحانات نوبت اول

🔹️نتایج امتحانات نوبت اول فقط و فقط از طریق سامانه زیر و یا از طریق مدرسه به اطلاع دانش آموزان و خانواده‌های آنها خواهد رسید:

My.medu.ir

معاون وزیر آموزش‌وپرورش: امتحانات نهایی دروس عمومی در کنکور ۱۴۰۳ تاثیر ۲۸ درصدی دارند.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش: امکان لو رفتن سوالات نهایی وجود ندارد

🔹تیم طراح سوالات امتحان نهایی در فضایی ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از آغاز آزمون قرنطینه می‌شوند و در این مدت شروع به طراحی سوالات می‌کنند. به هیچ عنوان امکان لو رفتن سوالات امتحانی قبل از آزمون وجود ندارد و امتحانات نهایی در امنیت کامل است.

 

اشتراک در
اطلاع از

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!