آیا فردا چهارشنبه مدارس ارومیه تعطیل است ۱۱ بهمن ۱۴۰۳

photo 2024 01 30 08 45 56

آموزش و پرورش آذربایجان غربی: بارش برف مدارس ابتدایی ارومیه در نوبت صبح را غیرحضوری کرد.

اطلاعیه

◾️با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان تکاب، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و نیز مدارس مقطع ابتدایی شهر نازک شهرستان پلدشت، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سردشت، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و‌ شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

✅اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی


هنوز هیچگونه اطلاعیه رسمی در خصوص اعلام تعطیلی مدارس ارومیه برای روز چهارشنبه اعلام نشده است .

این استان ها منتظر طوفان و بارش شدید باران باشند

⛈ هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از وقوع طوفان و بارش شدید باران و برف در برخی مناطق کشور خبر داد.

⛈ بر این اساس بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز پنج شنبه و جمعه در استان‌های هرمزگان، جنوب شرق کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

⛈ همچنین شاهد بارش برف و کاهش دما در روز پنج‌شنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، همدان، غرب مرکزی، لرستان، شمال ایلام، ارتفاعات شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز خواهیم بود.

⛈ توجه به وضعیت جوی و صدور هشدار از سوی سازمان هواشناسی، نیروهای هلال احمر در آماده باش ۱۰۰ درصدی قرار گرفتند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!