ایا فردا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۵ اسفند ۱۴۰۳

تعطیل

شنبه ۵ اسفند میان تعطیلی اعلام شد؟

🔸شایعاتی درباره اعلام میان تعطیلی شنبه ۵ اسفندماه به دلیل برگزاری جشن نیمه شعبان منتشر شده است.

🔸۶ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) تعطیل رسمی اعلام شده است. از آنجایی که روز قبل این تعطیلی رسمی اسفندماه شنبه است شایعاتی درباره اعلام میان تعطیلی شنبه ۵ اسفندماه به دلیل برگزاری جشن نیمه شعبان منتشر شده است که هنوز مقامات رسمی درباره آن توضیحی نداند.

آیا مدارس اصفهان در روز شنبه تعطیل می‌شوند؟

اصفهان، یکی از شهرهای پر جمعیت و فعال در ایران، همواره به عنوان یکی از مراکز آموزش و پرورش کشور در نظر گرفته می‌شود. با نزدیک شدن به روز نیمه شعبان، اطلاع از تعطیلی مدارس یکی از مسائل مهم برای شهروندان می‌شود.

تا لحظه‌ای که این مقاله نوشته می‌شود، هنوز هیچ خبر رسمی از تعطیلی مدارس برای روز شنبه در اصفهان منتشر نشده است. اما با توجه به نزدیک شدن به جشن نیمه شعبان، که یکی از رویدادهای مهم در تقویم اسلامی است، انتظار می‌رود که مسئولین استانداری اصفهان در صورت لزوم، تصمیم به تعطیلی مدارس در این روز بگیرند و اعلام کنند.

این تصمیم به‌خصوص در روزهایی که با مناسبت‌های مهم مذهبی و ملی همراه است، مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین، تا زمان اعلام رسمی این تصمیم، بهتر است که اهالی اصفهان منتظر اخبار رسمی از منابع معتبر مانند استانداری و مراجع مسئول باشند و از اطلاعات صحیح و قابل اطمینان استفاده کنند.

#فوری تعطیلی شنبه قوت گرفت / نامه استانداران بعضی شهرها به وزارت کشور

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم:

🔹در مورد تعطیلی استان در روز شنبه هفته آینده، این موضوع در اختیار استان نیست و استاندار قم ضمن نظر مساعد مکاتبه‌ای را با وزارت کشور انجام داده است.

🔹تعطیلی کامل در مواقع غیربحران و تعطیلی‌های مناسبتی با تایید شورای امنیت کشور است.

🔹استاندار قم مخالف تعطیلی نبوده و زمان اعلام پاسخ وزارت کشور مشخص نیست.

اشتراک در
اطلاع از

12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!