ایا مدارس اصفهان فردا سه شنبه تعطیل است ۸ اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 02 26 08 22 16

🔺دستگاه های اجرایی اصفهان فردا با یک ساعت تاخیر شروع به کار میکنند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری:

🔹با توجه به برودت هوا و بارش برف، ستاد مدیریت بحران استان مصوب نمود شروع بکار کارکنان دستگاه های اجرایی ( بجز بخش های امدادی و خدمات رسان) در شهرستان های اصفهان، شاهین شهر، میمه، برخوار، کاشان، آران و بیدگل، نایین، نطنز، اردستان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار، گلپایگان و بخش های مهردشت و باغبهادران روز سه شنبه ۸ اسفند ماه با یک ساعت تاخیر آغاز شود و حداکثر صرفه جویی در مصارف گاز و برق توسط عوامل ذی ربط در ساختمان‌های اداری اعمال گردد.

مدارس شاهین‌شهر فردا با یک ساعت تاخیر باز می‌شود

🔹فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مدارس شاهین شهر فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه یک ساعت با تأخیر بازگشایی می‌شود.

فوری بارش برف برخی مدارس استان اصفهان را غیرحضوری کرد/ تاخیر در آغاز کلاس‌های مدارس شهر اصفهان

🔹«سلمانی» رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

🔹 مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

فردا مدارس اصفهان ساعت ۹ تشکیل میشه و درصورت تشدید بارش هااا فردا تعطیل خواهد شد!!!

احتمال تعطیلی مدارس و ادارات شهرستان های دیگر استان اصفهان به دلیل بارش برف

🔹با توجه به استمرار بارندگی ها و سرمای هوا احتمال تعطیلی و با تاخیر آغاز شدن برخی از مدارس و ادارات برف گیر استان اصفهان وجود دارد.

تعطیلی ادارات و غیرحضوری شدن مدارس : اداره‌های خور و بیابانک سه‌شنبه تعطیل و مدارس آن غیرِحضوری است

🗣️مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اداره‌های خور و بیابانک به‌دلیل بارش برف، برودت هوا و یخی‌زدگی، فردا (سه‌شنبه) تعطیل و مدارس این شهرستان غیر حضوری خواهد بود.

🔻امروز نیز مدارس شهرستان‌های خوانسار و خور و بیابانک به‌دلیل بارش برف و یخبندان به‌صورت غیرحضوری بودند و مدرسه‌های شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان و نطنز و بخش‌های برزک، قمصر و نیاسر شهرستان کاشان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کردند.

🔴سامانه بارشی وارد شده به استان ماهیت سرد قطبی از سمت شمال دارد و با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا همراه است.

🔴تمامی مقاطع تحصیلی و اداره‌های خورو بیابانک فردا سه‌شنبه تعطیل است.

فوری با تداوم بارش برف و برودت هوا، وضعیت فعالیت مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان اصفهان برای سهشنبه ۸ اسفند چگونه خواهد بود؟

🔹 با توجه به تشدید بارش برف و ورود موج سرمای قطبی به استان اصفهان احتمال تعطیلی و اطلاعیه های جدید از جانب تصمیم گیران استانی وجود دارد که به محض دریافت به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

بارش‌ها در اصفهان، قم و مرکزی شدت می‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا:
🔹️امروز در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
🔹️بیشینه بارش امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های قم، اصفهان و مرکزی خواهد بود. سه‌شنبه موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب غرب این مناطق را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدارس چند شهرستان دیگر استان نیز غیرحضوری شد

بنابراعلام روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون:
🔹به علت بارش برف و یخ‌زدگی معابر و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان امروز دوشنبه ۷ اسفندماه بصورت مجازی می باشند.

🔸همچنین بنابراعلام آموزش و پرورش استان اصفهان، با توجه به یخبندان شدید و تداوم بارش برف، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت امروز ۷ اسفندماه به صورت غیرحضوری خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از

57 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!