ایا مدارس سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است | چه شهرهایی فردا تعطیل است 8 اسفند 1403

تعطیل

🔴مدارس بخش رودبار قصران هم در  تهران  تعطیل شد .

خبرفوری
🔸فردا فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

محسن داوری، فرماندار مشهد  :
🔹فردا کلیه ادارات، بانک‌ها، نهادها و سازمان‌های شهرستان مشهد به علت لغزندگی و برودت هوا فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

شرق گیلان
💢اطلاعیه تعطیلی مدارس

❇️به اطلاع مدیران محترم تمامی مقاطع تحصیلی مدارس تابعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار می رساند به علت بارش برف و  برودت هوا ، کلیه مدارس در روز سه شنبه (فردا) مورخ 1402/12/08در نوبت صبح و عصر  تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

📝 تاکید می گردد مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.
پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار

فوری/تاخیر 2 ساعته برای نوبت صبح مدارس 11 شهرستان استان کرمانشاه

🔻با توجه به برودت هوا، فردا سه شنبه 1402/12/8 تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه نوبت صبح سطح استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای “قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب” با 2 ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

🔻بخش گواور شهرستان گیلانغرب هم شامل این تاخیر 2 ساعته می شود.

✍️روابط عمومی استانداری کرمانشاه

غیر حضوری شدن فعالیت مدارس دیباج و کلاته دامغان و روستاهای فولادمحله و چاشم مهدیشهر

در پی بارش برف، لغزندگی سطح معابر عمومی و برودت هوا، تمامی کودکستان‌ها و مدارس روستاهای چاشم و فولادمحله از توابع شهرستان مهدیشهر و هم‌چنین تمامی مدارس دیباج و مدارس ابتدایی کلاته دامغان، فردا سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ غیرحضوری و آموزش‌ها به‌صورت مجازی در بستر شبکه شاد ارائه خواهد شد.

اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه فعالیت مدارس در روز سه شنبه

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

تاخیر در آغاز به فعالیت مدارس شهرستان سنندج

با موافقت فرماندار سنندج فردا سه‌شنبه ٨ اسفندماه فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

کلیه مقاطع تحصیلی مدارس #دماوند و #رودهن فردا سه شنبه در نوبت صبح  غیرحضوری شد

🔹به دستور طاهرخانی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس مناطق دماوند و رودهن فردا سه شنبه ۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲ به دلیل کاهش دما، برودت هوا در نوبت صبح غیرحضوری است و آموزش در بستر شاد برگزار خواهد شد.

🔴بارش برف مدارس ابتدایی نوبت صبح بروجرد را تعطیل کرد

براساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران بروجرد مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستاهای بخش مرکزی، اشترینان و شیروان شهرستان به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا سه شنبه هشتم اسفندماه تعطیل است.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری بروجرد براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان به دلیل بارش برف و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح روستاهای سطح شهرستان (بروجرد، اشترینان، ونایی و شیروان) در روز سه شنبه هشتم اسفندماه تعطیل است.

سایر مقاطع تحصیلی در نوبت صبح با یکساعت تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و همچنین کلیه ادارات، ارگانها و سازمانهای دولتی شهرستان نیز ساعت ۹ صبح آغاز بکار خواهند کرد.

🔴مدارس ابتدایی شهرستان‌‌‌ ملارد، شهریار، در نوبت صبح غیرحضوری شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح  ملارد شهریار به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

🔴اطلاعیه فعالیت مدارس نواحی پنجگانه تبریز و خسروشاه در روز سه‌شنبه

با توجه به برودت هوا؛ فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز و منطقه خسروشاه در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت صبح، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد.

آموزش و پرورش استان کردستان نحوه فعالیت مدارس شهرها و نقاط مختلف استان را در روز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ به شرح زیر اعلام کرد.

فوری/استانداری تهران: اگر بارش برف ادامه دار باشد احتمال اینکه مدارس شهر تهران تعطیل شود وجود دارد

آغاز فعالیت مدارس استان سمنان با یک‌ ساعت تاخیر

فعالیت کودکستان‌ها، مدارس و تمامی ‌ادارات استان سمنان از سه‌شنبه ۸ اسفند با یک‌ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش رسانه مدرسه من با توجه به تداوم برودت هوا، ساعت فعالیت کودکستان‌ها، مدارس و تمامی ادارات آموزش و پرورش استان از فردا سه‌شنبه ۸ اسفند تا پایان همین هفته، با یک‌ساعت تاخیر، ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و مدارس نوبت عصر نیز به‌ روال عادی برقرار است.

تعطیلی کلیه مدارس شهرستان آوج در روز سه شنبه

به استحضار می رساند، با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و انسداد راه ها، فعالیت کلیه مدارس شهرستان آوج در تمامی مقاطع تحصیلی، طی روز سه شنبه هشتم اسفندماه، در دو نوبت صبح و عصر، به صورت  غیرحضوری بوده و کلاس های درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

آموزش و پرورش استان کردستان نحوه فعالیت مدارس شهرها و نقاط مختلف استان را در روز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ به شرح زیر اعلام کرد.

شهرستان مریوان
با عنایت به تصمیم فرماندار مریوان، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه مورخه هشتم اسفندماه فعالیت همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان سروآباد
با عنایت به تصمیم فرماندار شهرستان سروآباد، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه هشتم اسفند، فعالیت همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های مختلف تحصیلی شهری و روستایی سروآباد در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان کامیاران
فعالیت مدارس شهری و روستایی شهرستان کامیاران در تمامی مقاطع تحصیلی، فردا سه‌شنبه هشتم اسفند با تأخیر و رأس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد

مدارس فیروزکوه سه شنبه تعطیل شد

🔹محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه گفت: با توجه به شرایط جوی و همچنین تشدید برودت هوا، آموزش در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح سه شنبه مورخ ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری و مجازی (در شبکه شاد) برگزار خواهد شد.

فوری بارش برف برخی مدارس استان اصفهان را غیرحضوری کرد/ تاخیر در آغاز کلاس‌های مدارس شهر اصفهان

🔹«سلمانی» رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

🔹 مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

فردا مدارس اصفهان ساعت ۹ تشکیل میشه و درصورت تشدید بارش هااا فردا تعطیل خواهد شد!!!

مدارس استان مرکزی فردا ۸ اسفندماه غیرحضوری شد/ دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر

🔹️ اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه ۸ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.
🔹️ همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
🔹️ از عموم شهروندان و اهالی محترم استان مرکزی درخواست می‌شود ضمن جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح معابر و جاده‌ها؛ با توجه به برودت هوا در مصرف گاز نیز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند‌.

فوری غیرحضوری شدن کلیه مدارس شهرستان کاشان در روز سه‌شنبه

🔹️فرماندار ویژه کاشان گفت: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری می‌باشد.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

مدارس خراسان رضوی فردا و پس‌فردا مجازی شد

🔹 معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی: کلیه فعالیت های آموزشی در خراسان رضوی برای سه شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد.

دانشگاه قم فردا و پس فردا تعطیل شد!

🔹با توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ماه به شکل مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

تمامی مقاطع تحصیلی و اداره‌های خورو بیابانک فردا سه‌شنبه تعطیل است.

فردا سه شنبه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مقطع ابتدایی در البرز غیرحضوری شد

طبق اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانۀ بارشی و یخبندان، فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی بصورت غیرحضوری خواهد بود.

تمام مدارس استان مرکزی فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری است

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی :
به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه ۸ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

کلیه مدارس رشت و سیاهکل فردا سه شنبه تعطیل شد

بنا به دستور استاندار محترم گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز،  مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا سه شنبه تعطیل اعلام شده است.

مدارس قم فردا غیر حضوری شد

اطلاعیه ستادپیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان:

تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در تاریخ هشتم اسفند ماه به‌علت بارش برف، برودت دما و یخبندان به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساعت کار ادارات ۱۳ پایان می یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت ۱۲ سیستم های گرمایشی را خاموش کنند

تعطیلی مراکز آموزشی پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی، در سرتاسر استان قزوین در روز سه شنبه

🔹با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی، در تمام استان، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر غیر حضوری می باشد و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می گردد.

آموزش شیفت عصر مدارس ابتدایی بهارستان مجازی شد

🔺 آموزش شیفت عصر دوشنبه مدارس ابتدایی بهارستان در نواحی یک و دو با تداوم سرما و یخبندان مجازی شد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!