ایا فردا مدارس مشهد تعطیل است سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۳

تعطیل

با توجه به بارش های پیش رو در استان خراسان رضوی احتمال آبگرفتگی معابر و کاهش دما در سطح استان ، احتمال تعطیلی مدارس در مشهد برای روز سه شنبه قوت گرفته است .

از زمان آغاز فعالیت بارشی در استان هشدارهای سطح زرد و نارنجی صادر شده به درصد تعطیلی مدارس افزوده است .

در هر صورت منتظر اعلامیه های رسمی از سوی مدیریت بحران و آموزش و پرورش هستیم و به محض دریافت خبر تعطیلی برای مدارس اطلاع رسانی به شما عزیزان صورت خواهد گرفت ، همراه ما باشید .

ساکنان جنوب خراسان رضوی منتظر بارشهای سیلابی باشند

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:
🔹سامانه ناپایدار جوی از عصر امروز مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا می گیرد و موجب بارشهای رگباری سیلابی در این مناطق خواهد شد. این بارش ها موجب آبگرفتگی و روان آب در مناطق جنوبی و جنوب شرقی خراسان رضوی خواهد شد که در خصوص وقوع سیل در این مناطق هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.
🔹 ورود این سامانه موجب افزایش شدت وزش باد و بارش های پراکنده در مناطق مرکزی و کلانشهر مشهد خواهد شد.این سامانه از اواخر روز چهارشنبه به تدریج از استان خارج می شود و وضعیت جوی دوباره در اغلب مناطق پایدار می شود.

هشدار سطح زرد هواشناسی استان خراسان رضوی

🔹هواشناسی استان خراسان رضوی در پی ورود سامانه ناپایدار جوی به استان که موجب بارش‌های رگباری در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه و گسترش جریانات گرم جنوبی و افزایش محسوس دما طی روزهای پایانی هفته جاری خواهد شد، هشدار سطح زرد اعلام کرد

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!