ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۳

Capture 16

 

وضعیت قرمز ۱۲ ایستگاه سنجش آلودگی در اصفهان

وارد فصل پاییز و زمستان شده‌ایم و با آن آلودگی هوا به‌عنوان یک مشکل معمول در شهرها، به ویژه در مناطقی که شرایط جوی خاصی دارند. اصفهان به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران، نیز از آلودگی هوا در این فصل‌ها متاثر می‌شود. در این مقاله، به بررسی وضعیت آلودگی هوا در شهر اصفهان و شاخص‌های آن در ۱۲ ایستگاه مختلف می‌پردازیم. همچنین به تبیین اثرات آلودگی هوا بر سلامتی افراد و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با تعطیلی مدارس در صورت وضعیت قرمز می‌پردازیم. این مقاله با تأکید بر اهمیت کنترل و کاهش آلودگی هوا به‌خصوص در شهرهای بزرگ مطرح می‌شود.

 

🔹بر اساس داده‌ های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌ زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌ شهر در ایستگاه‌ های ۲۵ آبان ۱۹۰، احمد آباد ۱۹۵، انقلاب با ۱۵۹، پارک زمزم ۱۵۵، خرازی ۱۵۶، زینبیه ۱۷۲، فرشادی با ۱۷۱، فیض با ۱۵۶، قهجاورستان ۱۶۱، کاوه با ۱۹۹، کردآباد ۱۵۳، ولدان با ۱۵۴ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است

 

تا این لحظه اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان برای روز سه شنبه منتشر نشده و تصمیمی برای تشکیل جلسه کمیته اضطرار گرفته نشده است.

در هر صورت به محض اعلام تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس سه شنبه استان اصفهان 15 آبان این اخبار در اسرع وقت به سمع و نظر شما خواهد رسید .

مطالب به صورت روزانه و هر یک ساعت بروزرسانی می گردد.

 

طرح اسیتضاح وزیر آموزش و پرورش اعلام وصول می‌شود

🔹 «محمودزاده» نماینده مهاباد در مجلس از اعلام وصول طرح استیضاح رضا مراد صحرایی از سوی هیئت رئیسه خبر داد

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!