ایا فردا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۲۰ آبان ۱۴۰۳

مدارس تعطیل

🔴🔴

🔴 جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا :

🔹 مدارس استان اصفهان فردا باز است

🔹شرایط هوا در حالت هشدار برای گروههای حساس قرار دارد. 

 

فوری جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا با حضور مدیران کل استان  اصفهان در حال برگزاری است

 مصوبات این جلسه تا ساعات آینده به مخاطبین اعلام خواهد شد

 

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان برای فردا

🔹شاخص آلایندگی هوا در برخی مناطق اصفهان در حال حاضر به مرز ۱۶۰ رسیده است.

 

مطابق اطلاعات به دست آمده و با توجه به شاخص کیفیت هوا در اصفهان که در وضعیت ناسالم قرار دارد، احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه بسیار مرتفع به نظر می‌رسد.

هم اکنون (جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۶۱ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم مردم قرار دارد.

 

با افزایش آلاینده‌ها باید مدارس تعطیل شود / سلامت دانش‌آموزان مهم است

👤مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان :

🔹در شرایط اضطراری اتخاذ هر طرح و تصمیم دارای نقاط مثبت و منفی است، اما با اعلام این تعطیلی طی انباشت آلاینده‌ها، تنها سلامتی دانش‌آموزان مدنظر بوده است، اما انتظار داریم آحاد جامعه با رعایت الزامات بهداشتی در روزهای ناسالم، کمتر شاهد ورود خودروهای شخصی در حلقه‌های ترافیکی شهر باشیم.

 

با توجه به وضعیت آلودگی هوای اصفهان که در حال حاضر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و با میانگین شاخص ۱۱۸ AQI قرار دارد، احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه بسیار مرتفع به نظر می‌رسد.

توضیحات منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مورد تعطیلی مدارس اصفهان به دلیل آلودگی هوا به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان و کاهش تعرض آنها به ذرات آلاینده و اثرات ناسالم آلودگی هوا اتخاذ می‌شود.

بنابر تعطیلی روز چهارشنبه مدارس اصفهان و خمینی شهر ، تصمیم گیری برای تعطیلی روز شنبه محتمل تر و  قریب الوقوع است .این تصمیمات توسط مسئولین آموزش و پرورش با توجه به شرایط هوایی و شاخص‌های کیفیت هوا اعلام می‌شوند.

در نتیجه، احتمال تعطیلی مدارس در اصفهان در روز شنبه به منظور حفظ سلامت عمومی و کاهش تعرض به آلودگی هوا بسیار ممکن است.

شما نیز نظرات خود را در مورد تعطیلی برای روز شنبه و آلودگی در همه مناطق استان اصفهان و مناطق شش گانه را با توجه به هشدار هواشناسی در مورد ماندگاری و تداوم هوای آلوده و حتی افزایش آلاینده برای روز شنبه ، در هر منطقه از اصفهان که هستید برای ما بنویسید و ما را مطلع سازید .

اعتراضات و نگرانی‌های دانش‌آموزان و اولیاء در مورد شرایط آلودگی هوا و تأثیرات آن بر سلامتی دانش‌آموزان می‌تواند به تصمیم‌گیری‌های مسئولین آموزش و پرورش منجر شود.

تعطیلی مدارس در شرایطی که شاخص کیفیت هوا افزایش یافته و به وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده، اقدامی به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان از آلاینده‌های هوایی محسوب می‌شود.

 

اشتراک در
اطلاع از

19 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!