ایا مدارس مشهد فردا چهارشنبه تعطیل است ۲۴ آبان ۱۴۰۳

مدارس تعطیل

مشهد نیز وضعیت هوای جالبی ندارد و اخبار رسیده حاکی از این است که کمیته اضطرار شهر مشهد هم تشکیل جلسه خواهد داد و برای تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه نیز تصمیم گیری خواهد کرد .

شاخص آلودگی هوای  مشهد

 

🔸هم اکنون  149

_ نارنجی

مشهد همچنان با مشکلاتی مرتبط با آلودگی هوا روبرو است و برنامه‌ریزی شده است که کمیته اضطراری آلودگی هوای این شهر جلسه‌ای داشته باشد. به دنبال تداوم شاخص‌های نامطلوب آلودگی هوا، کمیته‌های اضطراری برای این شهر به منظور بررسی و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با این مشکل، جلسات خود را برگزار می‌کنند. این اقدامات با هدف ارائه راهکارها و تصمیماتی که بهبود وضعیت آلودگی هوا را در مشهد فراهم کنند، انجام می‌شود.

آژیر قرمز آلودگی هوا برای بیشتر شهرهای ایران / جان دانش‌آموزان در خطر است

🔹 زمانی فقط تهران، شهر آلوده ایران بود؛ البته آلودگی هوا شاید در شهرهای بزرگتر هم وجود داشت اما هرگز به اندازه پایتخت نبود و به جایی نمی‌رسید که مدرسه‌ها را تعطیل کنند؛ یا اینکه بگویند شرایط هوا برای گروه های حساس، ناسالم است اما اکنون بیشتر شهرهای ایران دارای هوای آلوده شده اند شاید تا چند سال گذشته کلان شهرها آلوده تر بود اما الان شهرهای کوچک هم در زمره شهرهایی با آلودگی بالا شناخته می شوند و به نظر می رسد هر ساله بر تعداد شهرهای آلوده در زمستان افزوده می شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!