ایا فردا دوشنبه مدارس خوزستان اهواز تعطیل است ۲۹ آبان ۱۴۰۳

photo 2023 11 19 10 15 07

فوری تمامی مدارس استان خوزستان نوبت عصر امروز تعطیل شد

🔹براساس اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، با توجه به پیش بینی بارندگی شدید امروز ، همه مدارس خوزستان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

🔹همه فعالیت‌های آموزشی این مدارس در بستر سامانه شاد انجام خواهد شد.

🔹همچنین همه مهدکودک‌های استان نیز تعطیل است.

مدارس خوزستان در شیفت صبح امروز غیر حضوری اعلام شدند

🔹به دنبال بارش های شدید باران بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان های خوزستان در شیفت صبح امروز دوشنبه بصورت بر خط در بستر سامانه شاد خواهد بود.

🔹شیفت عصر مدارس متعاقبا اعلام خواهد شد.

🔹️ دانشگاه ها و ادارات طبق روال قبل خواهند بود

قابل توجه دانش‌آموزان هندیجان

♦️مدارس شهرستان هندیجان در نوبت عصر امروز تعطیل اعلام شد

🔹بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان هندیجان، با توجه به پیش بینی بارندگی شدید، امروز دوشنبه تمامی کلاس های درس در کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی، کودکستان ها و پیش دبستانی ها علاوه بر نوبت صبح در نوبت عصر هم تعطیل اعلام شد.

 

🔴 مدارس بهبهان در روز دوشنبه تعطیل شد!

👤ستاد مدیریت بحران شهرستان بهبهان:

🔹با توجه به پیش بینی  بارندگی شدید در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۹ و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی،  ضروری است، فردا دوشنبه کلیه کلاس های درس در کلیه مدارس و  در کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان تعطیل است.

🔴مدارس زیدون نیز فردا به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل اعلام شد.

فعالیت حضوری همه مدارس و دانشگاه های استان بوشهر روز دوشنبه تعطیل است! 

🔹مجدد تأکید می‌گردد بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان بوشهر ، فقط فعالیت حضوری تمامی مدارس شهرستان های استان بوشهر در همه مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه ۲۹ آبان در نوبت صبح و عصر تعطیل است و فرآیند تدریس به صورت غیر حضوری و در بستر برنامه شاد انجام می‌گردد. 

کمیته اضطرار اهواز امروز عصر تشکیل جلسه میدهد .

 

آلودگی هوا در شهرهای استان خوزستان ماندگار است و تا کنون با این وضعیت هیچگونه خبری از تعطیلی مدارس و ادارات در این روزهای اهواز اعلام نشده است و جلسه کمیته اضطرار نیز تشکیل نمی شود .

با توجه به روند افزایشی آلودگی هوا تا پایان روز دوشنبه باید منتظر تصمیم گیری مسئولان در مورد تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه 29 آبان باشیم .

هواشناسی ؛میزان غلظت مه درگتوند،اهواز،دزفول،بستان وایذه به100،مسجدسلیمان، هندیجان،امیدیه،شادگان شوش وآغاجاری بالای 95 ،درشوشتر،ماهشهر،رامهرمز و حسینیه اندیمشک بالای90درصد رسید.

😷شاخص کیفی هوا امروزماهشهردر وضعیت قرمز،ناسالم برای همه ودرخرمشهر،دشت آزادگان،اهواز و شادگان ناسالم برای گروه‌های حساس قرارگرفت.

❄️هواشناسی نسبت به وزش باد، افزایش ارتفاع امواج و رعدو برق ازظهرفردا هشدار نارنجی صادر کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!