علت دانلود نشدن عکس در ایتا | علت باز نشدن عکس در ایتا

ایتا

کاربران گرامی

با سلام و احترام، به منظور بهبود خدمات ارائه شده به شما عزیزان، ما در سرورهای ایتا به یک بروزرسانی اقدام کرده‌ایم. این بروزرسانی باعث شده است که کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی ایتا استفاده می‌کنند، امکان دانلود عکس را نداشته باشند.

برای حل این مشکل، بسیار آسان است. شما می‌توانید برنامه ایتا را از منابع رسمی مانند کافه بازار، مایکت یا کانال آپدیت ایتا به‌روزرسانی کنید. (لینک آپدیت: https://eitaa.com/update/32)

توصیه می‌کنیم بعد از نصب نسخه جدید، در صورتی که با مشکل دانلود عکس‌های پیشین مواجه شدید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد منوی اصلی برنامه شوید.
2. به بخش “میزان استفاده از حافظه” بروید.
3. وارد منوی “پاک کردن پایگاه داده محلی” شوید.
4. پس از نمایش پیغام، بر روی گزینه “پاک کردن” کلیک کنید.

با انجام این مراحل، هیچ اطلاعاتی از دست نمی‌رود و هنگام ورود مجدد به هر گفتگو، پیام‌های شما از سرور دوباره دریافت خواهند شد.

ما از صبر و شکیبایی شما سپاس‌گزاریم و اطمینان می‌دهیم که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

 

با پیگیری‌های ما در مورد اختلالاتی که در پیام رسان ایتا اتفاق افتاده است، مشکلاتی مرتبط با نمایش عکس‌ها و امکان استفاده از برخی قابلیت‌ها شناسایی شده است. این موضوع باعث ناراحتی برخی از کاربران این پیام رسان شده است. اما، به عنوان تیم فنی ایتا، ما در حال حاضر در تلاش برای رفع این مشکلات هستیم و سعی می‌کنیم با تقویت زیرساخت‌ها و ارتقاء سرویس‌های خود، این نوع اختلالات را برطرف سازیم. از کاربران عزیز تقاضا داریم که در این مدت کوتاه صبور باشند و تا رفع مشکل کمی صبر و شکیبایی نمایند. با توجه به تلاش‌های ما، انتظار می‌رود که این اختلالات به زودی برطرف شده و کاربران بتوانند مجدداً از تمامی امکانات ایتا بهره‌مند شوند.

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!