چرا اینترنت رایگان دولت فعال نمیشه | چرا بسته اینترنت رایگان دولت فعال نمیشود

photo 2024 01 06 13 03 24

برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ 12 دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه کرده و به پیامک‌های ناشناس با سرشماره شخصی توجه نکنید.

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال وبختیاری گفت: شهروندان برای دریافت بسته اینترنت رایگان دولت باید به آدرس‌ها توجه لازم داشته باشند و فقط به لینک ارسالی از سوی وزارت ارتباطات مراجعه کنند.
سرهنگ‌عسگری افزود: مجرمین با سو استفاده از فرصت پیش آمده با ارسال لینکهای جعلی در صدد خالی کردن حساب شهروندان هستند.

آموزش دریافت اینترنت رایگان اهدایی دولت

در حال حاضر اینترنت رایگان دولت از امروز با ارائه یک بسته ۱۲ گیگابایتی ترافیک داخلی برای مردم آغاز شده است. عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، برای بهبود کیفیت شبکه‌های ارتباطی و برای رفع مشکلات قیمت‌گذاری اینترنت، این اقدام را اعلام کرده است. این بسته هدیه تا تاریخ ۱۴ فروردین قابل استفاده است و مردم می‌توانند با ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، در کمترین زمان ممکن از این ترافیک داخلی یا بین‌المللی استفاده کنند.

اگرچه دولت این بسته را ارائه داده است، اما تعدادی از مردم اعلام کرده‌اند که هنوز قادر به استفاده از این بسته نشده‌اند و با مشکلات فعالسازی روبرو هستند. به نظر می‌رسد که فعالسازی این بسته هنوز به طور کامل در تمامی نقاط کشور انجام نشده است. احتمالاً دولت به دلایل فنی یا اشکالات در سیستم‌های فعال‌سازی، با مشکلاتی در اجرای این برنامه مواجه شده است که باعث تاخیر یا عدم فعال شدن اینترنت رایگان شده است.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!