اپل ویژن چیست | اپل ویژن پرو چیست | نحوه کارکرد اپل ویژن + فیلم

photo 2024 02 05 16 09 33

اپل ویژن پرو وارد ایران شد؛ از ۲۵۰ میلیون تا ۳۵۰ میلیون

🔸اپل ویژن‌پرو، محصول متفاوت اپل، وارد ایران شد و برخی از فروشگاه‌های اینترنتی نیز این محصول را با قیمتی بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشتند. این درحالی است که با احتساب دلار ۵۵ هزار تومانی، قیمت واقعی این محصول از ۱۹۲ میلیون تومان بیشتر نمی‌شود.

با ورود هدست اپل ویژن پرو به بازار، شاهد انتشار ویدیوهای جالبی از استفاده از آن توسط کاربران در محیط‌های عمومی هستیم که می‌توانند سریال Black Mirror در دنیای واقعی را تداعی کنند.

همانطور که انتظار می‌رفت، فروشندگان ایرانی در زمانی کوتاه توانسته‌اند اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل را وارد بازار کشور کنند.

🔹 روند فروش ویژن پرو در آمریکا به این صورت است که کاربر باید ازطریق آیفون، چهره‌اش را اسکن کند. اپل سپس بر اساس اسکن چهره، قطعاتی مثل بخش مسدودکننده‌ی نور خارجی را به‌طور ویژه برای برای همان چهره‌ی اسکن‌شده ارائه می‌دهد.

🔹 تا زمانی که چهره‌ی کاربر اسکن نشود، ویژن پرو نمی‌تواند بهینه‌ترین تجربه‌ی ممکن را ارائه دهد؛ چون واردشدن هرگونه نور خارجی به داخل دستگاه، کار با محیط واقعیت مجازی را دشوار می‌کند.

 

عملکرد خیره‌کننده اپل ویژن پرو

هدست ویژن پرو یک نمایشگر غول‌پیکر پیش روی صورت شما قرار می‌دهد و می‌توانید در آن برنامه‌های متفاوتی را باز کنید، ویدیوهای مختلف ببینید یا حتی مسابقات ورزشی را تماشا کنید. در ویدیو بالا عملکرد هدست ویژن پرو را می‌بینید.

اولین خریدار VisionPro
فروش به طور رسمی در خیابان پنجم نیویورک آغاز شد

فقط برای سرگرمی، ارزش آن را دارد که هزینه هدست و لوازم جانبی را به شما یادآوری کنیم:

• اپل ویژن پرو: 3499 دلار
• کیف مسافرتی: 200 دلار
• گیره باتری بلکین: 50 دلار
• پارچه پولیش: 20 دلار

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!