💜 ایا قلب بنفش معنی بدی دارد 💜

معنی قلب بنفش

معنی قلب بنفش نی نی سایت ایموجی قلب بنفش معنی قلب بنفش در اینستاگرام معنی ایموجی 🥺💜 معنی قلب بنفش به انگلیسی معنی قلب نارنجی

قلب بنفش یک نشان نظامی است که به اعضای نیروهای مسلح ایالات متحده که در عملیات مجروح یا کشته شده اند اعطا می شود. این یکی از شناخته شده ترین نمادهای خدمت سربازی و فداکاری است.

قلب بنفش اولین بار توسط ژنرال جورج واشنگتن در سال 1782 به عنوان نشان شایستگی نظامی ایجاد شد. این جایزه به سربازانی اعطا شد که شجاعت و دلاوری استثنایی در جنگ از خود نشان دادند. با این حال، پس از جنگ انقلاب از کار افتاد و تا سال 1932 دوباره احیا نشد، زمانی که به قلب بنفش تغییر نام داد و در دسترس همه شاخه های ارتش قرار گرفت.

از زمان معرفی مجدد، بیش از 1.8 میلیون قلب بنفش به اعضای نیروهای مسلح اهدا شده است. این مدال معمولاً به سربازانی اهدا می‌شود که در جنگ مجروح یا کشته شده‌اند، اگرچه می‌توان آن را برای جراحات ناشی از تمرینات آموزشی یا سایر عملیات‌های نظامی نیز اعطا کرد.

قلب بنفش مدالی به شکل قلب با نوار بنفش است که بر روی جیب سینه سمت چپ لباس سرباز بسته می شود. جلوی مدال نمایه ای از جورج واشنگتن را نشان می دهد، در حالی که پشت آن کتیبه “برای شایستگی نظامی” که توسط یک تاج گل گل احاطه شده است.

قلب ارغوانی علاوه بر اینکه نمادی از فداکاری و رشادت است، به نماد حمایت از جانبازان و خانواده های آنان نیز تبدیل شده است. بسیاری از سازمان ها از نماد قلب بنفش به عنوان بخشی از لوگو یا برند خود استفاده می کنند تا تعهد خود را برای حمایت از کسانی که به کشور ما خدمت کرده اند نشان دهند.

به طور کلی، قلب بنفش نماد شجاعت و فداکاری لازم برای خدمت در نیروهای مسلح کشورمان و همچنین قدردانی جمعی ما از کسانی است که به این درخواست پاسخ داده اند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!