جدی می فرمایید کیست | احمد مجدزاده کیست

احمد مجدزاده کیست؟

احمد مجدزاده، یک شخصیت چند‌جانبه در جامعه ایران است که به دلیل تنوع فعالیت‌هایش و اظهارات برخی مواضع، در دید مردم به چشم می‌خورد. او نه تنها به عنوان یک طلبه و دانشجوی علوم اسلامی، بلکه به عنوان یک کشتی‌گیر نیز شناخته می‌شود. اخیراً، با اظهاراتی مورد سرزنش قرار گرفته است که درباره لوله‌کشی مشروبات الکلی به استادیوم‌ها انجام می‌دهد. این اظهارات باعث شده است که نام او به شدت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به چشم بیافتد و کلیپ‌ها و حرف‌هایش انتشار یابد.

احمد مجدزاده، به عنوان یک کارشناس صداوسیما نیز شناخته می‌شود و اغلب در تلویزیون حضور دارد. سخنان او اغلب با طنز و شوخی همراه بوده و در برخی مواقع به عنوان کلیپ‌های طنز مورد استفاده قرار گرفته است. البته تعدادی از اظهارات و انتقادات موجود درباره‌ی فعالیت‌های کشتی‌گیری او به دوران دهه ۴۰ برمی‌گردد.

اخیراً، با عنوان «جدی می‌فرمایید» نیز شناخته می‌شود که نشان از جدیت و وضوح در بیان نظرات او دارد. به همین دلیل نام احمد مجدزاده در میان جامعه ایرانی به عنوان یک شخصیت جذاب و مورد توجه مطرح است.

‍ باور کنید برای مشروب در ورزشگاه، پنج کیلومتر لوله کشی کرده اند!
جدیدترین صحبت های کارشناسی که با دیالوگ معروف «جدی می فرماییدش» ترند شد

احمد مجدزاده کارشناسی که برای مناظره با صادق درودگر درباره حضور بانوان در استادیوم های ورزشی در شبکه خبر حضور یافته بود، تکه کلامی را گفت که این روزهای در شبکه های اجتماعی ترند شده است. ویدیوهای بسیار زیادی با جمله «جدی میفرمایید» اش ساخته شده که هه طنز هستند.

او در گفتگویی تازه میگوید خودش هیچ شبکه اجتماعی ای ندارد و از طریق دوستان شوخی ها را دیده. او درباره این شوخی ها میگوید که شوخی کردن ایرادی ندارد به شرطی که به بی احترامی نرسد. همچنین میگوید خیلی ها فکر میکنند من آدم بی سوادی هستم در صورتیکه دو دکترا و یک فوق لیسانس دارم

جدی می‌فرمایید!
خالق ادعای الزام لوله‌کشی مشروبات الکلی به استادیوم‌های جهان را بیشتر بشناسید

🔹احمد مجدزاده متولد ۱۳۴۰ کشتی گیر وزن‌های ۵۷ و ۶۲ کیلوگرم در دهه ۶۰ و ۷۰ تهران بود.
سال ۱۳۸۳ و در زمان مدیریت حجت‌اله خطیب مشاور فرهنگی باشگاه پرسپولیس شد.

🔹سال ۱۳۸۴ توسط محمدرضا طالقانی به عنوان مشاور فرهنگی فدراسیون کشتی برگزیده شد و در حال حاضر هم به عنوان مسئول امور فرهنگی فدراسیون کشتی فعالیت می‌کند.
احمد مجدزاده در بین اهالی کشتی دهه ۶۰ به “احمد خطر” معروف است

واکنش کارشناس صداوسیما به شوخی های مجازی: از شوخی های مردم ناراحت نیستم/ بی مطالعه به من تهمت زدند

🔹چند روزی است که ویدئویی از یک برنامه در شبکه خبر با حضور صادق درودگر و احمد مجدزاده به شدت در شبکه اجتماعی دست به دست می شود؛ مجدزاده در بخشی از این برنامه می‌گوید: «در آلمان کارخانه مشروب‌سازی لوله کشیده تا ورزشگاه؛ تا تماشاچی‌ها مشروب بخورند!»

🔹از این اظهارات با واکنش های متعددی در شبکه های اجتماعی روبه رو شد؛ برخی در مورد محتوای این سخنان اظهارنظر کردند و برخی دیگر با این اظهارات اقدام به تولید محتوای طنز کردند؛ خبرنگار ایران آنلاین در تماس با احمد مجدزاده از او در مورد این واکنش ها پرسیده و اینکه آیا این کارشناس از این شوخی ها ناراحت شده یا خیر؟

استناد احمد مجدزاده کارشناس ورزشی صدا و سیما به فتوای آیت‌الله مکارم شیرازی درباره ورود زنان به ورزشگاه:

حضور زنان در ورزشگاه ضرورتی ندارد!!

ادعای کارشناس‌صداوسیما: لوله‌کشی مشروب به ورزشگاه!

احمد مجدزاده، کارشناس کشتی در یک برنامه زنده در شبکه خبر صداوسیما گفت:
🔹«در آلمان کارخانه مشروب‌سازی لوله کشیده تا ورزشگاه؛ تا تماشاچی‌ها مشروب بخورند.»

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!