متن تبریک سیزده بدر رسمی | متن سیزده بدر رسمی | اس ام اس سیزده بدر | پیامک سیزده بدر جدید

6233 vam 990630 wikiplast 106

پیام و متن تبریک رسمی:

۱. با احترام و مودت، به مناسبت فرا رسیدن روز طبیعت و سیزده بدر، به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم این روزهای پر برکت و شادی را با خانواده و عزیزان خود سپری کنید و همواره سرافراز و پیروز باشید.

۲. به مناسبت روز طبیعت و سیزده بدر، آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارم. امیدوارم در این روزهای خوشایند، به هدف‌هایتان نزدیک شوید و زندگی‌تان روشن و پر از موفقیت باشد.

پیام تبریک غیر رسمی:

۱. عزیزان، روز طبیعت و سیزده بدر بهترین آرزوها و تبریکات را برای شما دارم. امیدوارم این روزهای پر از شادی و سرگرمی را با دوستان و خانواده‌تان به خوبی بگذرانید.

۲. دوستان عزیز، امروز روزی است که با زیبایی طبیعت و حس آرامش، سیزده بدر را جشن بگیریم. آرزوی موفقیت و خوشبختی برای شما دارم و امیدوارم همیشه سربلند و شاد باشید.

پیام تبریک رسمی:

1. از فرصت استفاده می‌کنم تا به مناسبت روز سیزده بدر، آرزوهای خوبی را برای شما و خانواده‌تان ارسال کنم. امیدوارم این روزهای مبارک، سرآغازی برای دورانی پر از موفقیت و سعادت برای شما باشد.

2. با احترام و مودت، به مناسبت روز سیزده بدر، به شما و خانواده‌تان تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم این روزهای مبارک، سرچشمه‌ی خوشبختی و سلامتی برای شما باشد.

3. با ارسال این پیام، آرزویی می‌کنم که روزهای آینده‌ی شما پر از نور، شادی و موفقیت باشد. تبریک به مناسبت روز سیزده بدر.

4. امیدوارم روز سیزده بدر برای شما روزی پر از خوشی و نیکی باشد. تبریک می‌گویم و برای شما آرزوی سلامتی و سعادت می‌کنم.

5. در این روز مبارک، به شما و خانواده‌تان تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و شادکامی دارم. امیدوارم همیشه سربلند و سلامت باشید.

پیام تبریک غیر رسمی:

1. سلام دوست عزیز! روز سیزده بدر رو بهت تبریک می‌گم. امیدوارم این روزها رو با خوشی و شادی سپری کنی و لحظات خوبی رو تجربه کنی.

2. عزیزم، روز سیزده بدرت مبارک! امیدوارم این روزها رو با عزیزانتون و خوشی سپری کنید و لحظات خوبی رو به یادگار بگیرید.

3. تبریک به مناسبت روز سیزده بدر! امیدوارم این روزها برایتان پر از خوشی و سرگرمی باشد و همیشه شاد و خوشبخت باشید.

4. روز سیزده بدرت مبارک! امیدوارم این روزها رو با لحظات خوب و خاطرات خوشی سپری کنید و همیشه سلامت و خوشبخت باشید.

5. دوست عزیز، تبریک به مناسبت روز سیزده بدر! امیدوارم این روزها پر از خوشی و شادی برایتان باشد و همیشه موفق و پیروز باشید.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!