چرا فیتیله تعطیل شد | علت تعطیل شدن برنامه فیتیله | علت تعطیلی برنامه فیتیله

photo 2020 04 29 21 07 58

تعطیلی برنامه محبوب فیتیله

برنامه محبوب “فیتیله”، که همیشه جمعه‌ها به‌عنوان یکی از موارد محبوب برنامه‌های کودکان پخش می‌شد، با اتفاقات ناخوشایندی روبرو شد و پس از مدتی از پخش آن، متوقف شد. این موضوع موجب ناراحتی و حس تلخی در بین بینندگان این برنامه شد که به مرور زمان به طور گسترده‌تر مورد توجه قرار گرفت.

به طولانی شدن عمر برنامه فیتیله، اختلافات و ناهماهنگی‌هایی در بین عوامل اجرایی و پشت صحنه به وجود آمد که باعث ایجاد تنش‌ها و اختلافات بین بازیگران و تهیه‌کنندگان شد. عوامل اجرایی برنامه از یک سو و بازیگران از سوی دیگر، نظرات و ایده‌های متفاوتی را درباره محتوای برنامه داشتند که منجر به اختلاف نظر شدیدی شد.

عمو قناد رو دعوت کردن برنامه برمودا
میگه نمیذاشتن بچها توی تلویزیون دست بزنند
نهایت یک انگشتی!

یکی از مسائل اساسی در پشت صحنه این برنامه، اختلافات و بحث‌هایی درباره محتوا و سبک اجرایی بود. عمو فیتیله‌ای‌ها به دلیل توانایی خود در ایجاد موضوعات طنزآمیز و جذاب برای کودکان، برخوردهای متعددی از سوی عوامل اجرایی داشتند که موجب تنش‌ها و اختلافات شدیدی شد. این اختلافات به گونه‌ای بود که مسئولان تصمیم گرفتند برنامه را تعطیل کنند تا جلوی بروز مشکلات بیشتر گرفته شود.

به همین دلیل، با توجه به فشارها و اختلافات شدیدی که بین عوامل اجرایی و بازیگران برنامه فیتیله به وجود آمد، مجبور شدند برنامه را متوقف کنند. این تصمیم نهایی، باعث نارضایتی و ناراحتی عمومی شد و تلاش‌های برای احیای برنامه به دنبال آن زیاد شد. اما به نظر می‌رسد این اختلافات اصلی‌تر از آن بودند که به راحتی بتوان با اقداماتی ساده آنها را حل کرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!