روز بهورز چه روزی است | روز بهورز ۱۴۰۳ چه روزی است

photo 2023 09 03 08 30 41

 

بهورز نماد جهانی و ملی در نظام سلامت
12 شهربور بزرگداشت روز  بهورز مبارکباد
دلایل انتخاب  این نماد:
رنگ قرمز که نشان دهنده بهورز روستا می باشد، نماد انرژی، قدرت، عزت و بزرگی، اشتیاق و عشق است. کسی که مردم را به فعالیت و حرکت تشویق میکند. شورو شوق و انگیزه های افراد برای انجام کار را بیشتر می کند.
رنگ سبز نماد طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری، صلح و آرامش ، و رنگ درمان و آرامش است. اعتقاد بر این است که رنگ سبز باعث تسریع درروند بهبود بیماری در افراد می شود. سبز بعنوان نماد ایمنی نيز شناخته می شود.
سیب نماد سلامت و بهداشت است. در این طرح نمایانگر مردم سالم روستا می باشد که در آغوش بهورزروستا( نماد عشق و محبت) و با دستان خود سلامت مردم را حمایت می کند.
وجود خانه نیز نشان دهنده خانه بهداشت وکل روستا  می باشدکه همگی تحت حمایت و مهر بهورز هستند.

 

“بهورزان”؛ سربازان خط مقدمِ سلامت، بهداشت و درمان جامعه هستند.

🔹دکتر رضا آریان پور عضو کمیسییون بهداشت و درمان مجلس در آیین تحلیل بهورزان کلاله و مراوه تپه؛ با بیان این کلام و تقدیر از زحمات آنان، گفت: بسیاری از اقدامات اولیه در عرصه بهداشت و درمان بخصوص مقابله با کرونا؛ نیز واکسیناسیون را مرهون زحمات و تلاشهای خالصانه بهورزان هستیم.

🔹فرهاد شیبک و لقمان قربانی فرمانداران کلاله و مراوه تپه با تجلیل از همت ایثارگرانه بهورزان در خدمت رسانی به مردم محروم روستاها تاکید کردند: بی شک اگر نبود تلاش های خالصانه شما بهورزان بسیاری از مشکلات در عرصه بهداشت و سلامت مثل: مراقبت از مادران باردار، واکسیناسیون، مبارزه با کرونا و …موفقیت خوبی نداشتیم.

🔹شیبک فرماندار کلاله از پیگیری برای ایجاد آموزشگاه شبانه روزی بهورزان در کلاله خبر داد و گفت: یقین داریم؛ هر چه آگاهی و توانمندی های تخصصی بهورزان ارتقاء یابد؛ سطح خدمات آنان به مردم نیز کیفی تر میشود

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!