ایا فردا دوشنبه تعطیل است 6 آذر 1403 | علت تعطیلی و مناسبت دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۳

Capture 185

باد شدید مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد

🔹روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت آموزشی مدارس در روز دوشنبه 6 آذرماه 1402 اعلام کرد: به علت شدت وزش باد در شهرستان اردبیل، گرمی، سرعین، نیر و نمین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد

 

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

🔹️براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون بر روی عدد ۱۳۲ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است.

درخواست خانواده‌های تهران و البرز برای مجازی شدن کلاس‌های درس 

🔻خبرگزاری فارس : چرا در هوای آلوده مدارس غیرحضوری نمی‌شود؟با توجه به آلودگی هوا ، برخی خانواده‌های می‌گویند مگر قرار نبود «شاد» در هوای آلوده جایگزین کلاس‌های درس شود پس چرا این اتفاق نیفتاده است؟
🔻در حال حاضر شاخص کیفیت آلودگی هوا روی عدد ۱۵۴ قرار دارد و  هوای تهران ناسالم برای همه است.جان همه دانش‌آموزان در خطر است.

دوشنبه ششم آذر روزی است که در تاریخ اسلام به عنوان روایتی از شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شناخته می‌شود و این روز را دهه اول فاطمیه می‌نامند. این دهه برای جامعه مذهبی با اهمیت بالایی همراه است، اما در تقویم رسمی کشور تعطیلی رسمی برای این مناسبت اعلام نشده است. ادارات، سازمان‌ها و مدارس بر طبق برنامه‌های خود و به روال عادی خود ادامه می‌دهند. این موضوع نشان از احترام به ارزش‌ها و مسائل مذهبی در جامعه دارد، با این حال، تعطیلی رسمی برای این روز اعلام نشده و فعالیت‌های عمومی بر اساس برنامه‌های استاندارد و روزمره خود ادامه می‌یابد.

تعطیلی سینماها در روز دوشنبه

🔻سینماهای سراسر کشور به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز دوشنبه تا ساعت ۱۷ تعطیل هستند.
🔻هم‌اکنون فیلم‌های بچه زرنگ، هتل، فسیل، شهر هرت، جوجه‌تیغی، گیج‌گاه، حدود ۸ صبح، عامه‌پسند، جنگل پرتقال، سرهنگ ثریا، آهو، نارگیل ۲، اخت‌الرضا و هولیا به روی پرده هستند

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!