علت حمله تروریستی راسک | ماجرای حمله به مقر انتظامی راسک

جزئیات دقیق و علت و انگیزه این حمله هنوز در دست بررسی است و در اخبار تکمیلی منتشر خواهد شد .این پست بروز رسانی می شود .

‌یک نفر دستگیر شده است

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:
🔹 از تروریست‌های حمله‌کننده به راسک، ۲ نفر هلاک، یک نفر زخمی و دستگیر شده و مابقی نیز فرار کردند.

جزئیات حادثه تروریستی کلانتری راسک از سوی معاون وزیر کشور

«سید مجید میراحمدی» با اشاره به جزئیات حمله تروریستی پنجشنبه شب در مقر انتظامی راسک، گفت:
🔹حدود ساعت ۲ بامداد، تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله کرده
🔹نیروهای کمکی هم پس از اعزام در کمین نیروهای تروریستی قرار گرفتند اما با رشادت و شجاعت، و با تقدیم ۲ شهید و مقاومت جانانه، موفق شدند خود را به کلانتری برسانند. این نیروها توانستند با کمک کادر کلانتری، تروریست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده و تلفاتی را از از آنها گرفته و ۱ نفر را هم دستگیر کنند. این حادثه مجموعا ۱۱ شهید و ۶ زخمی را به همراه داشت.
🔹تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند. منطقه در حال حاضر در آرامش کامل است. تروریست‌هایی که متواری شدند، نیروها با اجرای طرح مهار و محاصره منطقه، به دنبال دستگیری آنها هستند.

این حمله تروریستی ناجوانمردانه و کورانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک، باعث شهادت ۱۱ نفر از نیروهای امنیتی و زخمی شدن ۷ تن دیگر شده است. در پی این حمله تروریستی، فرمانده انتظامی استان در محل حادثه حضور یافته و اقدامات لازم برای امنیت و آرامش مردم را انجام داده است.

نیروهای امنیتی در تلاش برای شناسایی و دستگیری مرتکبان این حمله می‌باشند. این حمله تروریستی نشان از شجاعت و مقاومت نیروهای انتظامی در برابر معترضان و تروریست‌ها داشته است. مناطق اطراف حادثه در وضعیت نرمال و مردم به فعالیت‌های روزمره خود ادامه داده‌اند.

پرواز بالگرد برای شناسایی تروریست‌ها در راسک

🔹در پی حمله تروریستی گروه جیش‌الظم به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک که به شهادت ۱۱ نفر از افسران پلیس و مجروحیت ۷ دیگر منجر شد، بلافاصله دقایقی پیش مجروحان این حمله با یک بالگرد برای ادامه درمان به زاهدان منتقل شدند.

🔹در حال حاضر تلاش نیروهای امنیتی برای شناسایی تروریست‌ها در منطقه ادامه دارد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

🔹 در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند.

شهادت 11 تن از نیروهای انتظامی شهرستان راسک در حمله ی تروریستی شب گذشته

🔹معاون امنیتی – انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از شهادت 11 تن از سربازان و کارکنان فراجا در حمله تروریستی بامداد امروز به مقرانتظامی شهرستان راسک خبر داد.

🔹به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مرحمتی با بیان اینکه این حمله تروریستی در ساعت 2 بامداد امروز اتفاق افتاده، افزود: 11 تن از افسران انتظامی و سربازان وظیفه مقر انتظامی شهرستان راسک به شهادت رسیده و همچنین شماری از نیروهای فراجا زخمی شدند.

🔹وی با اشاره به مقاومت دلیرانه نیروهای انتظامی در مقابل تروریست ها ادامه داد: تعدادی از تروریست های مهاجم به هلاکت رسیده و تعدادی هم زخمی شدند.

🔹به گفته ی معاون امنیتی – انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان هم اکنون اوضاع شهرستان راسک عادی و اقدامات تامینی صورت گرفته است.

سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریستها به مقرانتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبرداد در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از پرسنل جان برکف پلیس مجروح و به شهادت رسیدند هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل میباشد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!