آیا طلا فروشی ها امروز باز است؟

Capture 309

اعتراض طلافروشان آیا به شفاف‌سازی سامانه‌های ثبت و مالیات مناسب است؟

طلافروشان به نشستی پرداختند که در آن بحث‌های زیادی پیرامون سامانه‌های ثبت طلا و مالیات بر آن برگزار شد. رئیس اتحادیه طلا در این مورد اظهاراتی داشت که به اصل مسائل مورد نظر طلافروشان اشاره دارد. معترضان به سوالاتی پیرامون آیا سرمایه‌های چند نسله و بزرگی چرا باید در سامانه‌های ثبت شود و از سوی دیگر چگونگی حفاظت از اطلاعات در مسیر انتقال طلا به شهرهای مختلف بیان کردند.

یکی از نقاط مورد اعتراض، عدم ارتباط سامانه مودیان و فروشگاهی با سامانه‌های جامع تجارت بود. این امر باعث نگرانی و اعتراض طلافروشان شده و آن‌ها از تعداد زیادی سامانه‌ای برای ثبت اطلاعات خود شکایت دارند.

رئیس اتحادیه طلا بیان کرد که اگر موضوع ثبت سرمایه اولیه و امنیت سامانه با اصلاحاتی همراه شود و به شفافیت و پرداخت مالیات حقه منجر شود، معترضان موافقت می‌کنند. مسئولین سامانه و دستگاه‌های مربوطه از طرف دولت نیز تصریح کردند که مسیر شفافیت و پرداخت مالیات حقه تحت توجه ویژه‌ای قرار خواهد گرفت. اما آیا این اصلاحات می‌توانند اعتراضات طلافروشان را تسکین دهند؟ منتظر ببینیم که آیا تغییرات پیشنهادی در این زمینه به رضایت آن‌ها منجر می‌شود یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!