ایا یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد

یحیی گل‌محمدی پس از استعفا از سرمربیگری پرسپولیس:

شما را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای فرد جدیدی که به تیم می‌آید آرزوی موفقیت دارم. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پایان بازی با مس رفسنجان از پرسپولیس خداحافظی کرد! او گفت دیگر با این شرایط نمی توانم ادامه دهم .

یحیی گل‌محمدی:

باید بازی را مدیریت می‌کردیم. بازیکنانم هرچه در توانشان بود را گذاشتند. نتیجه عادلانه بود. از نادری کمک داور اول تشکر می‌کنم که بازی را زیباتر کرد.

– از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم.
– قوانین به پرسپولیس ضربه زد.
– مصدومان زیادی در این فصل داشتیم.
– هیچ نیم فصلی را به این سختی در خاطر ندارم.
– در نقل و انتقالات خیلی ضعیف بودیم و همه جنگ‌های رسانه‌ای را هم باختیم.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امشب جلسه فوری تشکیل خواهد داد تا درباره استعفای یحیی گل‌محمدی تصمیم گیری کند.

بیرانوند: امیدوارم بتوانیم جلوی استعفای یحیی را بگیریم!

من آدم رکی هستم و اینجا اعلام می‌کنم که هواداران پرسپولیس، ما را با بازی امروز، مدعی قهرمانی نبینند/ رک و حسینی بگویم که باید بازی را امروز می‌باختیم آن هم با نتیجه 1-4/ حداقل اگر نمی‌بریم، دروازه‌بان حریف باید ستاره میدان باشد/ امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شود و تیم را تقویت کنیم.

آقا یحیی حرفی به ما نزده بود و در رختکن متوجه استعفای او شدیم/ سرمربی با این همه افتخار، حتما خیلی فشار تحمل می‌کند که استعفا داده است/ ای کاش آقا یحیی با ما صحبت می‌کرد تا ما مانع استعفای او شویم/ امیدوارم بتوانیم جلوی استعفای او را بگیریم/ استعفای گل‌محمدی، همه را شوکه کرده است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به استعفای گل‌محمدی: شوکه شدیم!

🔻گل‌محمدی دو سه روز پیش از طریق افشین پیروانی لیست نقل‌و‌انتقالاتی نیم‌فصل خود را به باشگاه داد و حتی درخواست یک اردوی خارج از کشور را هم داشت.

🔻ما در باشگاه در چند روز گذشته در حال بررسی چند کشور برای اردو بودیم که حتی یحیی با بعضی از آنها مخالفت کرد. کسی که بخواهد استعفا بدهد که لیست به باشگاه نمی‌دهد! ما خودمان هم شوکه شدیم و نمی‌دانیم چرا گل‌محمدی به یکباره چنین تصمیمی‌ گرفته است./تسنیم

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!