ایا گاز قطع میشود | ایا گاز اصفهان قطع میشود | اعلام قطعی گاز اصفهان

photo 2024 02 14 16 02 15

مهم: به شایعات توجه نکنید/ پیامک هشدار قطعی گاز جعلی است اداره گاز استان اصفهان، قطعی گاز اصفهان ، شرکت گاز استان اصفهان

منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

🔸️هر گونه پیامک ارسالی با مضمون قطعی گاز در شهرها و روستاهای استان جعلی است و مردم به این شایعات توجه نکنند. /صداوسیمای اصفهان

با توجه به اظهارات منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان، لازم است توضیح دهیم که هر گونه پیامکی که به مضمون قطعی گاز در شهرها و روستاهای استان ارسال می‌شود، جعلی و غیرقابل اعتماد است و مردم باید به این شایعات بی‌توجهی کنند. در حال حاضر، مواجهه با مشکلات در عرصه تأمین گاز در سراسر کشور، از جمله در استان اصفهان، به عنوان یک مسئله جدی مورد توجه قرار دارد. این مشکلات می‌توانند به دلایل مختلفی مانند مشکلات توزیع و نقص در زنجیره تأمین گاز، اعم از گاز طبیعی و گاز مایع، باشند. با این وجود، تأکید مسئولان بر این است که تا وقتی که اطلاعات رسمی و قطعی اعلام نشده باید نسبت به شایعات بی توجه بود .

آغاز کمپین کاهش مصرف گاز با هدف کمک به پایداری جریان گاز؛  مشهدی ها تا اطلاع ثانوی وسایل گرمایشی را خاموش می کنند

🔔 جمعی از مردم مشهد و شهرستان های استان خراسان رضوی با ارسال پیام های گسترده ای به اخبار مشهد نوشتند:
برای همراهی با مردم ایران اسلامی در روزهایی که هوای مشهد بهاری است، وسایل گرمایشی همانند بخاری و پکیج را تا برطرف شدن مشکل گازی کشور خاموش خواهیم کرد. در این طرح هر شهروند مشهدی با مصرف حداقلی گاز طبیعی در منزل، اثر بزرگی در مدیریت کلان شبکه گازرسانی کشور خواهد داشت.
🔥 در پی وقوع خرابکاری در خط لوله سراسری، مدیران تمامی ادارات دولتی استان خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی سامانه های گرمایشی گازسوز خود را خاموش کردند.

پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز

وزیر نفت: امروز همهٔ خطوط گاز بازسازی و تعمیر می‌شوند

🔹حدود ساعت یک بامداد خطوط انتقال گاز دچار انفجار شد و ما با آمادگیِ قبلی آرایش شبکه را تغییر دادیم.
🔹تلاش دشمن در قطع گاز استان‌های بزرگ شکست خورد.

آخرین وضعیت تعمیر خط لوله گاز بروجن

مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور:

با تغییر آرایش خطوط گاز، شرایط شبکه را پایدار کردیم.

در حال حاضر تیم‌های عملیاتی در بروجن در حال ترمیم خطوط لوله گاز هستند.

در صفاشهر هم تقریبا به خاموش شدن کامل آتش‌سوزی نزدیک شدیم.

شرکت گاز: پیامک ارسال شده به شهروندان اصفهانی مبنی بر قطع جریان گاز جعلی است

🔹«ابوالقاسم عسگری» مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان پیامک ارسال شده به برخی شهروندان مبنی بر قطع جریان گاز در استان را تکذیب کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:
🔹در ساعات گذشته پیامکی مبنی بر قطعی جریان گاز در استان اصفهان به جمعی از شهروندان ارسال شده است.
عسگری:
🔹محتوای این پیامک به دلیل عدم انتشار از طرف مراجع رسمی تکذیب و به شهروندان توصیه می شود اخبار مرتبط با موضوع گاز در استان اصفهان را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال نمایند.

گازرسانی به صنایع بزرگ اصفهان محدود شد/ قطع گاز ۳۵ روستا در سمیرم

🔸مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: محدودیت گازرسانی برای صنایع بزرگ اعمال شده است تا برای مناطق مسکونی و مشترکان خانگی مشکلی ایجاد نشود.

🔸در بخش وردشت سمیرم گاز ۳۵ روستا بر اثر حادثه انفجار در خط انتقال گاز در بروجن قطع شده است که تلاش می‌کنیم سوخت تأمین شود.

ادارات کردستان فردا تعطیل شد

🔹استانداری کردستان: فردا با هدف صرفه‌جویی در مصرف گاز، حفظ پایداری شبکه گاز کشور  و جلوگیری از قطع گاز خانگی؛ تمام ادارات کردستان  تعطیل است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!