ایا ادارات قم شنبه تعطیل است ۵ اسفند ۱۴۰۳ + علت تعطیلی ادارات قم

تعطیل

تعطیلی خدمات اداری پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در روز شنبه ۵ اسفند

سرهنگ صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم:
🔹با توجه به ماموریت طرح ترافیکی نیمه شعبان و استقرار کلیه نیروهای پلیس راهور استان در معابر اطراف مسجد مقدس جمکران، کلیه خدمات اداری این پلیس شامل خدمات صدور گواهینامه و آزمون ها ، خدمات قضایی توقیف و رفع توقیف و اجراییات در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ تعطیل می باشد.

🔹این تعطیلی شامل مرکز تعویض پلاک استان قم نمی‌شود و خدمات این مرکز در روز شنبه ۵ اسفند مطابق روال قبل برابر نوبت های اینترنتی خواهد بود.

🔴 معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم: مدارس قم فردا تعطیل نیست

🔹ابوالقاسم مقیمی گفت: همه مدارس استان فردا شنبه پنجم اسفند باز است.

 

فوری تعطیلی شنبه قوت گرفت / نامه استانداران بعضی شهرها به وزارت کشور

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم:

🔹در مورد تعطیلی استان در روز شنبه هفته آینده، این موضوع در اختیار استان نیست و استاندار قم ضمن نظر مساعد مکاتبه‌ای را با وزارت کشور انجام داده است.

🔹تعطیلی کامل در مواقع غیربحران و تعطیلی‌های مناسبتی با تایید شورای امنیت کشور است.

🔹استاندار قم مخالف تعطیلی نبوده و زمان اعلام پاسخ وزارت کشور مشخص نیست.

آیا روز شنبه در استان قم تعطیل خواهد بود؟

استاندار برای تعطیلی شنبه آینده در قم با وزارت کشور مکاتبه کرد

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت:

🔹 تعطیلی روز شنبه پنجم اسفند ماه یک روز مانده به جشن نیمه شعبان در قم در اختیار استان نیست و استاندار در این زمینه با وزارت کشور مکاتبه کرده‌ است.

🔹 طبق تمهیدات اندیشیده شده، در بلوار پیامبر اعظم(ص) هیچ خودرو و موتور سیکلتی به جز وسایل امدادی، آتش نشانی، خودروهای امنیتی و مدیریتی تردد نخواهند کرد و کلیه مسیرهای منتهی به رینگ و بلوار پیامبر اعظم(ص)‌ توسط شهرداری از ظهر فردا پنجشنبه مسدود شده و محدودسازی کامل بلوار اتفاق خواهد افتاد.

با نزدیک شدن به جشن نیمه شعبان، پرسش‌هایی درباره تعطیلی مدارس و ادارات در استان قم مطرح شده است. آیا در روز شنبه، پنجم اسفند ماه، تعطیلی مدارس و ادارات قم اعلام خواهد شد؟

با توجه به اظهارات معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، این احتمال وجود دارد. او اعلام کرده است که تعطیلی روز شنبه، یک روز قبل از جشن نیمه شعبان، در اختیار استان نیست و استاندار این موضوع را با وزارت کشور در میان گذاشته است.

با این حال، هنوز اعلام رسمی درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس و ادارات قم صورت نگرفته است. این مسئله در حال بررسی است و تصمیم نهایی باید توسط مقامات مسئول این استان اعلام شود.

به همین دلیل، توصیه می‌شود که افراد در انتظار اعلام رسمی باشند و از منابع رسمی برای دریافت اطلاعات دقیق و قطعی در این زمینه استفاده کنند.

اعلام محدوديت و ممنوعيت‌های ترافيکي محورهاي برون شهری ويژه نيمه شعبان

🔹سرهنگ ” مختار پناهي” رئیس پلیس راه استان قم: با توجه به نزديک شدن نيمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدي ( عج) و برگزاري مراسمات ويژه اين روز در مسجد مقدس جمکران و توالي آن با تعطيلات پاياني هفته، شاهد افزايش سفرهاي بين شهري و تراکم ترافيک در اين ايام در محورهاي مواصلاتي به استان قم خواهيم بود.

🔹تردد کليه وسايل نقليه سنگين باربري (تريلي ، کاميون و کاميونت) از ساعت 1200 روز شنبه مورخ 1402/12/5 لغايت ساعت 1800 روز يکشنبه مورخ 1402/12/6 از :محور قديم قم – کاشان و بالعکس ممنوع مي باشد و مسير جايگزين آزاد راه قم – کاشان مي باشد.

🔹تردد وسايل نقليه مذکور از ميدان 72 تن به سمت جمکران و محور قديم قم – کاشان ممنوع مي باشد و اين گونه وسايل نقليه مي بايست از روي پل ميدان 72 تن به سمت آزاد راه قم – کاشان تردد کنند.

🔹با توجه به حجم ترافيک در ميدان 72 تن رانندگان اين قبيل وسايل نقليه که از آزاد راه قم – کاشان به مقصد تهران در حرکت مي باشند ، مي بايست قبل از رسيدن به عوارضي آزاد راه قم – کاشان ، آزاد راه قم – گرمسار را جهت ادامه مسير انتخاب کنند و از آن مسير تردد نمايند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!