حوزه های رای گیری مشهد | رای گیری از چه ساعتی شروع میشود

نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری

رأی‌گیری انتخابات ۸ صبح فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور:
🔹فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ آغاز می شود و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) می‌باشند.

اعلام لیست نهایی حوزه های اخذ رای در مشهد

🔹مجمع عمومی شانا در حوزه انتخابیه مشهد و کلات متشکل از نمایندگان ۱۱حزب رسمی ذیل ائتلاف، برخی تشکل های فرهنگی سیاسی و اجتماعی مشهد و نیز نمایندگان و اعضای هیات موسس شورای ائتلاف در استان با نصاب معین تشکیل شد و پس از ارائه و دفاع ۷دقیقه ۱۸نامزد انتخابات، رای گیری صورت گرفت.
🔹در این جلسه در نهایت حسنعلی اخلاقی امیری، کریمی قدوسی، فاطمه رحمانی، محمد اسماعیل‌نیا، مجتبی بذرافشان مقدم، به عنوان لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات انتخاب شدند.

پوشش دهی کامل اینترنت در تمامی شعب اخذ رای خراسان رضوی

امیر فریدنیا، سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی:
🔹زیر ساخت‌های لازم جهت پوشش دهی اینترنت در تمامی نقاط در خراسان رضوی بررسی شده است، ۹ نقطه در استان به صورت سیار فعالیت خواهند کرد که در تمامی این نقاط هم پوشش دهی اینترنت و پهنای باند اینترنت در نظر گرفته شده است.
🔹۱۷۴۴ ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی انجام شده که در مرحله هیات نظارت استان، جمعا تاکنون ۹۵۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای در استان و ۵۱۰ نفر در حوزه مشهد و کلات در انتخابات به رقابت خواهند پرداخت

۴میلیون و ۷۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در سراسر خراسان رضوی

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی:
🔹نیازمندی‌ها و زیرساخت برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند فراهم شده است. با آمادگی کامل در سراسر استان در ساعت ۸ صبح به استقبال انتخابات خواهیم رفت.
🔹۴میلیون و ۷۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در سراسر استان داریم که در سرنوشت خود مشارکت کنند و بعد از تهران بیشترین جمعیت واجد شرایط را دارا هستیم.
🔹از ۸ کاندیدای خبرگان به صورت استانی ۶ نفر انتخاب خواهند شد. ۸۱۵ نفر کاندیدا برای انتخاب ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه داریم و مشهد دارای ۵ نماینده در مجلس است.
🔹در ۲ حوزه نیشابور و سبزوار دو نمایندگی است و ۹ حوزه دیگر به‌صورت تک نماینده خواهند بود.
🔹بیش از ۴ هزار ۶۲۷ شعبه معین شده است که آرای مردم را اخذ بکنند و ۴ هزار و ۵۷۲ صندوق مربوط به آرای مجلس خبرگان خواهد بود. جمع شعب و یا صندوق‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ هزار و ۶۲۷ شعبه و صندوق خواهد بود.
🔹صندوق های اخذ رای مجلس شورای اسلامی به رنگ قرمز و صندوق‌های آرا مجلس خبرگان به رنگ آبی مستقر است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!