ایا رئیس جمهور زنده است | ایا رئیسی زنده است

عیدی رئیسی به مردم

رئیس جمهور ایران ، ابراهیم رئیسی در گذشت .

🏴إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ🏴

رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای مردم ایران دچار سانحه شد و به شهادت رسید.

🔺بالگرد حامل رئیس جمهور ـ که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود ـ در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد. این بالگرد علاوه بر رئیس جمهور، حامل وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بود.

👈علی تادی مستندساز اصولگرا از کشته شدن رئیس جمهور خبر داد.

ابراهیم رویسی از حادثه سقوط بالگرد جان سالم به در برده و در حال حاضر به صورت زمینی وارد تبریز شده است .

با توجه به تماس تلفنی یکی از همراهان رئیس جمهور با مرکز که پس از سانحه صورت گرفته، امیدهای فراوانی برای پایان بدون تلفات جانی این واقعه وجود دارد.

اعلام خبر سانحه هوایی برای هلی‌کوپتر کاروان رئیس‌جمهور در شبکه خبر

خبار ضد و نقیض از سانحه برای بالگرد کاروان همراه رئیسی در آذربایجان شرقی

ایسنا نوشت:
🔹️ اخبار متناقضی از ایجاد سانحه برای بالگرد کاروان همراه رئیس‌جمهور که امروز برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به منطقه ارس رفته بودند،منتشر شده است.
🔹در برخی اخبار آمده است که به دلیل مه آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی، کاروان همراه رئیس جمهور مجبور به ادامه سفر به صورت زمینی شد.
🔹هیچ منبع رسمی تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.
🔹شبکه خبر نیز از وقوع سانحه برای یکی از بالگرهای رئیس‌جمهور خبر داده است.
🔹در همین خصوص، تسنیم هم نوشته بود: برخی همراهان رئیس‌جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.  در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلی‌کوپتر که برخی وزرا و مسولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌‌اند.  آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز و امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور حضور داشتند.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!