مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری ابراهیم رئیسی + سقوط بالگرد

photo 2024 05 19 17 20 28

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری ابراهیم رئیسی + سقوط بالگرد

♦️

🔻پیکر سیدابراهیم رئیسی و همراهان عصر فردا در قم تشییع خواهد شد

▪️مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان فردا صبح در تبریز انجام و پس از آن این مراسم عصر سه‌شنبه با حضور مردم  قم دراین استان انجام خواهد شد .

 

مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان وی فردا ساعت 9 صبح در میدان شهدای تبریز برگزار می‌شود و سپس برای تدفین به مشهد مقدس منتقل خواهد شد .

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی گفت: 

🔹مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان وی فردا در تبریز برگزار می‌شود.

🔹پیکر شهدای بالگرد سانحه دیده در منطقه ورزقان در حال اعزام به تبریز است، افزود: پیکر شهدا به پزشکی قانونی منتقل می شوند.

احتمال داده می شود، پیکر رئیس جمهور، و هیات همراه، پس از انتقال به تهران و اقامه نماز توسط رهبر انقلاب، در تهران تشییع و سپس به مشهد مقدس منتقل و  در حرم مطهر امام رضا علیه السلام خاکسپاری خواهد شد.

🔸 خبر رسمی در این خصوص منتشر نشده است / شفقنا

🏴إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ🏴

رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای مردم ایران دچار سانحه شد و به شهادت رسید.

🔺بالگرد حامل رئیس جمهور ـ که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود ـ در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد. این بالگرد علاوه بر رئیس جمهور، حامل وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بود.

رئیس سازمان هلال احمر: پیکر شهدا در حال انتقال به آمبولانس‌ها هستند

خبر فوری: درگذشت رئیس‌جمهور ایران بر اثر سقوط هلیکوپتر

امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 به گزارش خبرگزاری‌ها، رئیس‌جمهور ایران، آقای ابراهیم رئیسی، در یک حادثه تلخ و ناگوار بر اثر سقوط هلیکوپتر در نزدیکی شهر تبریز درگذشت. این حادثه حوالی ظهر امروز رخ داد و تیم‌های امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند اما متأسفانه رئیس‌جمهور جان خود را از دست داد.

منابع رسمی اعلام کرده‌اند که تحقیقات اولیه درباره علت سقوط هلیکوپتر آغاز شده است. مسئولان مربوطه در تلاش هستند تا با بررسی دقیق‌تر، علت این حادثه را مشخص کنند.

پیکر رئیس‌جمهور به تهران منتقل خواهد شد و زمان تشییع جنازه و مراسم خاکسپاری وی به زودی از سوی مقامات رسمی اعلام خواهد شد. همچنین اعلام شده است که مراسم بزرگداشتی برای وی برگزار خواهد شد و جزئیات آن نیز در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

درگذشت آقای رئیسی ضایعه‌ای بزرگ برای کشور به شمار می‌رود و ملت ایران در این روزهای سخت و اندوه‌بار، با همبستگی و اتحاد، به خانواده و نزدیکان وی تسلیت می‌گویند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!