محمد بهرامی کیست (نفر اول کنکور انسانی ۱۴۰۳) + بیوگرافی محمد بهرامی (عکس)

1111111111111 4

محمد بهرامی کیست (نفر اول کنکور انسانی ۱۴۰۲) + بیوگرافی محمد بهرامی (عکس) | مصاحبه با محمد بهرامی از کرمانشاه | درصد های محمد بهرامی نفر اول انسانی 1402

 

به گزارش خبرگزاری ایران چطور، محمد بهرامی روز گذشته بعنوان نفر اول کنکور انسانی انتخاب شد. گفت و گویی با وی کرده ایم که خواندنی است. با ما همراه باشید.

 

 

محمد بهرامی در گفت و گوی صمیمی با خبرنگار ایران چطور، با بیان اینکه از  همان ابتدا هدفم این بود که نفر اول کنکور شوم، گفت: از پایه دهم شروع به درس خواندن برای کنکور سراسری کردم و امسال که در پایه دوازدهم تحصیل می کردم، جدی‌تر درس خواندن را ادامه دادم.

وی استمرار در درس خواندن را رمز موفقیت خود در کنکور سراسری عنوان کرد و افزود: داوطلبی در آزمون سراسری موفق خواهد بود که برای درس خواندن برنامه مستمر داشته باشد.

نفر اول کنکور علوم انسانی با بیان اینکه روزانه بین ۱۰تا یازده ساعت مطالعه داشته، گفت: بعضی مواقع به ویژه در ماه های آخر این میزان به ۱۳ ساعت هم می رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه از روی علاقه تحصیل در رشته علوم انسانی را در مقطع دبیرستان انتخاب کرده، گفت: به دانش آموزان توصیه می کنم از روی علاقه و براساس توانایی و استعدادهای خود انتخاب رشته کرده و در این کار چشم و هم چشمی را کنار بگذارند.

وی سپس با بیان اینکه خانواده ام اصلی ترین مشوقم برای تحصیل در رشته علوم انسانی بود، گفت: دو تن از دایی هایم قاضی هستند و  این موضوع روی علاقه من به تحصیل در رشته علوم انسانی تاثیر خیلی زیادی داشت.

کارنامه سیده مهرناز سیدی نفر سوم کنکور انسانی – کلیک کنید

 

بهرامی در ادامه یک توصیه دیگر هم به همسن و سال‌های خود داشت و از آنها خواست برای موفقیت تحصیلی خود دور فضای مجازی را خط کشیده و از تلفن همراه مگر در موارد ضروری مثل برنامه‌های آموزشی استفاده نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه نفر اول کنکور سراسری شدن پایان راه موفقیت نیست، گفت: کنکور تنها یکی از راه‌های موفقیت فرد در زندگی تحصیلی و شغلی است.

وی افزود: جامعه به همه مشاغل نیاز دارد، پس مهم نیست چه رشته یا شغلی داریم، مهم این است که در جایگاه خود بهترین باشیم.

وی در خصوص رشته‌ای که تمایل دارد در آن درس بخواند، نیز گفت: تحصیل در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه تهران را انتخاب می‌کنم.

محمد بهرامی نفر اول کنکور سراسری در رشته علوم انسانی از دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان کرمانشاه است. او یک خواهر کوچکتر از خود دارد که او هم در دبیرستان استعدادهای درخشان مشغول تحصیل است.

 

 

 

 

درحال بروزرسانی…

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!