آیدین خطایی در مختارنامه | بازیگر نقش یل یل شامی در مختارنامه | بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه

bazigar naghsh gool shami serial mokhtarname

آیدین خطایی در مختارنامه | بازیگر نقش یل یل شامی در مختارنامه | بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه

 

با ایران چطور همراه باشید.

 

 

آیدین خطایی (ختایی) بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه که در قسمت دهم سریال مختارنامه دیده اند که مختار به میدان نبرد می‌رود و غول شامی نیز برای مبارزه به میدان می‌آید که مختار به صورت حیرت انگیزی وی را به هلاکت می‌رساند.

 

گریم و چهره این کاراکتر بسیار زمان بر  سخت بوده و ساعت ها این بازیگر زیر دست گریمور حرفه ای و کاربلد آقای اسکندری نشسته تا بتواند در این نقش ظاهر شود.

 

 

ساعت پخش مختار نامه 1402 آی فیلم – کلیک کنید

 

 

آقای عبدالله اسکندری نیز مدتی پیش در اینستاگرام خود عکسی از گریم آیدین ختایی، در نقش پهلوان شامی در سریال مختارنامه را به اشتراک گذاشت.

 

بعد از جناب اسکندری گریمور بازیگران سریال مختارنامه، آقای ختایی نیز به بهانه محرم هنر گریم استاد اسکندری و گریم ۵ ساعته در نقش غول شامی در سریال مختار نامه در رویارویی با مختار ثقفی از یاران امام حسین ع را به اشتراک گذاشت.

 

نقش بهنوش طباطبایی در مختارنامه + عکس – کلیک کنید

 

آیدین خطایی اصل در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۳ در در خیابان آزادی تهران به دنیا آمده و ورزشکار و مربی پرورش اندام و بازیگر ایران است.

 

بازیگر نقش یزید در مختارنامه + عکس و بیوگرافی – کلیک کنید

 

ایشان پدر و مادرش را از دست داده و تنها یک خواهر دارد که به توصیه او وارد حرفه ورزشی بدنسازی و پرورش اندام شده و حالا یکی از ورزرشکارزان حرفه بدنسازی و پروروش اندام است و در عرصه بازیگری نیز فعالیت دارد. از جدیدترین آثار بازیگری او سریال از یاها رفته و فیلم سینمایی خوب بد جلف ۲ در کنار پژمان جمشیدی و سام درخشانی و … حضور داشته است.

 

bazigar naghsh gool shami serial mokhtarname 7

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!