کدام شهرها از چهارشنبه تعطیل است ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

تعطیل 2

 

چند خبر کوتاه در خصوص تعطیلی سراسر کشور فردا و پس‌فردا چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 مرداد 1402

سخنگوی دولت:

🔹فردا چهارشنبه ۱۱ مرداد و پس‌فردا پنجشنبه‌ ۱۲ مرداد۱۴۰۲ به دلیل افزایش دمای بی سابقه، سراسر کشور تعطیل می‌باشد. این ابلاغیه شامل همه بخش های خصوصی و عمومی می شود. موارد خاصی که نیاز به خدمات عمومی هست باید مجوز از استانداری یا  وزارت مربوطه بگیرند.

 

روابط عمومی بانک مرکزی:

🔹پیرو موافقت هیات دولت با تعطیلی روزهای‌چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در کشور به دلیل گرما، تمامی شعبات بانکی نیز در این دو روز تعطیل شدند. شبکه بانکی موظف شد شعبات کشیک منتخب خود را دایر و به اطلاع عموم برساند.

🔹سامانه‌های ساتنا و چکاوک نیز در ۱۱ و ۱۲ مردادماه تعطیل است

 

سخنگوی وزارت بهداشت:

🔹با وجود تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل گرمای هوا و مخاطرات آن بر سلامت، به همه مراکز درمانی برای پذیرش بیماران به ویژه بیماران اورژانس و گرمازده آماده‌باش داده شده و همه مراکز در این ایام آماده‌باش هستند.
🔹طبق اعلام اورژانس در چند روز اخیر میزان مراجعانِ بیماری‌های قلبی-عروقی و فشار خون ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده.

 

سازمان لیگ:

🔹تمامی رقابت‌های تحت پوشش و مدیریت سازمان لیگ فوتبال کشور فردا و پس‌فردا لغو می‌باشد.

 

روابط عمومی دانشگاه پیام نور:

🔹امتحانات فردا چهارشنبه ۱۱ مرداد این دانشگاه لغو شده است. تاریخ برگزاری مجدد آزمون‌ها، در روز چهارشنبه هفته آینده ۱۸مرداد۱۴۰۲ بر اساس همان ساعات اعلام شده قبلی برگزار می‌شود.

 

معاونت قوه قضائیه:

🔹همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.

 

سخنگوی سازمان بورس:

🔹با توجه به اعلام بانک مرکزی مبنی بر تعطیلی بانک ها در روز چهارشنبه و پنج شنبه، بازار سرمایه نیز در روز چهارشنبه تعطیل است.

 

سازمان سنجش آموزش کشور:

🔹آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز در تاریخ مقرر در صبح روز پنجشنبه ۱۲ مرداد و آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری صبح روز جمعه ۱۳ مرداد برگزار می شود.

 

اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

🔹به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است. اما بازار تهران تعطیل نیست.

 

سازمان سینمایی و صمعی بصری کشور:

🔹به دنبال تعطیلی اعلام شده از سوی دولت برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، تعطیلی شامل مراکز فرهنگی مانند سینماها نمی‌شود. به همین خاطر سالن‌های سینما و سانس‌های نمایش فیلم‌ها طبق روال در این روزها دایر است.

 

سازمان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز:

🔹براساس تعطیلی سراسری در کشور، سرویس دهی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز در مورخه ۱۱ و ۱۲ مرداد از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ لغایت ۲۱:۳۰ شب در کلیه خطوط شهری انجام می شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!