خرید بلیت بازی پرسپولیس استقلال تاجیکستان | بلیط بازی پرسپولیس استقلال تاجیکستان

پرسپولیس

 

بازگشت هواداران پرسپولیس به بازی‌های آسیایی این تیم بعد از 4 سال

🔹بلیت فروشی بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از ساعت 14:30 دقیقه امروز آغاز می‌شود.
🔹سرخپوشان ایران روز سه‌شنبه در چارچوب دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 و از روز سوم پیکارها در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.
🔹این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس در بیش از 4 سال گذشته، به دلایل مختلفی که پیش آمد بازی خانگی با حضور تماشاگران و هوادارانش را نداشته است.

 

 

بلیتِ ٣٠٠ هزار تومانی دیدار پرسپولیس – استقلال تاجیکستان !

🔹درحالی که بلیت فروشی دیدار پرسپولیس – استقلال تاجیکستان از دقایقی قبل آغاز شده، هر کدام از بلیت‌های این بازی قیمتی معادل ٣٠٠ هزار تومان دارد.

 

 

اعلام برنامه‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان قبل از بازی

برنامه تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان پیش از بازی این دو تیم اعلام شد.
به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و با اعلام مدیر رسانه‌ای تیم، برنامه تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان پیش از دیدار سوم از گروه E به شرح زیر اعلام شد:

دوشنبه ۱ آبان
ساعت ۱۱ صبح: جلسه هماهنگی بازی – سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال

کنفرانس خبری پیش از بازی:
پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه آزادی
جلسه تمرین رسمی پرسپولیس، ساعت ۱۸:۱۵ الی ۱۹:۱۵ ورزشگاه آزادی

کنفرانس پیش از بازی:
استقلال تاجیکستان، ساعت ۱۹:۱۵ ورزشگاه آزادی
جلسه تمرین رسمی تیم استقلال تاجیکستان ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ ورزشگاه آزادی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه‌شنبه دوم آبان ماه با حضور تماشاگران و در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

خرید بلیط بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان: یک روز قبل از مسابقه سامانه فعال می‌شود

روزهای شیرین فوتبال برای هواداران ایرانی همچنان ادامه دارد، و آزادی ورزشگاه میزبان یکی از رقابت‌های مهم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. در این مسابقه تاریخی، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان به زمین می‌آیند تا هواداران را خوشحال کنند.

یکی از مهم‌ترین نکات برای هواداران، خرید بلیط و ورود به ورزشگاه آزادی است. از اهمیت خرید بلیط به موقع پیش از بازی نه‌تنها برای تضمین ورود به ورزشگاه، بلکه برای دستیابی به بهترین محل‌ها در ورزشگاه هم خبر می‌دهد.

به تازگی اطلاعی به مهمانان ورزشگاه آزادی داده شده که سامانه خرید بلیت برای این مسابقه یک روز قبل از روز بازی در تاریخ 1 آبان ماه فعال خواهد شد. این اجازه می‌دهد که هواداران به راحتی بلیت‌های خود را آنلاین خریداری کرده و بدون نیاز به صف‌های طولانی در محل‌های فیزیکی، به ورزشگاه بروند. این تسهیلات نشان از توجه و مراعات مسئولین ورزشی کشور نسبت به هواداران دارد.

هواداران پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از این اقدامات سازمان‌های ورزشی بهره‌مند می‌شوند و مسابقه جذاب این دو تیم را به بهترین شکل ممکن تجربه خواهند کرد. این خبری خوش‌آیند برای علاقه‌مندان به فوتبال ایرانی و آسیایی است، و نشان از رشد و توسعه فوتبال در کشور دارد.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!