علت آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد گیلان | علت آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود

 

علت آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود در دست بررسی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان:
🔹همچنان علت حادثه مرگبار آتش سوزی در مرکز کمپ ترک اعتیاد لنگرود در دست بررسی است.
🔹برخی گمانه زنی‌ها درباره علت حادثه وجود دارد، اما هنوز نظر قطعی و کارشناسی اعلام نشده است.

علت آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود در استان گیلان توسط مقامات مسئول مشخص شده است. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که علت این حادثه به آتش‌گرفتن یکی از بخاری‌ها در ساختمان کمپ برمی‌گردد. آتش از بخاری شروع شده و به پرده‌ها گسترش یافته و در نهایت به ساختمان کلی انتقال یافته است. این حادثه به خصوص خطرناک بوده و باعث درگیری و مرگ جان بسیاری از مددجویان شده است.

برخی از مقصران احتمالی از جمله مدیر کمپ از سوی دادستانی بازداشت شده‌اند تا بتوان به دقت علت این حادثه را مشخص کرد. پس از بررسی‌های توسط تیم‌های تخصصی اورژانس، آتش‌نشانی، و سایر تیم‌های خصوصی، علت دقیق حادثه و آتش‌سوزی به زودی به اطلاع عموم اعلام خواهد شد. این مطالب به مردم در اطلاع‌رسانی ارائه شده‌اند.

 

با توجه به اطلاعات به دست آمده، کمپ ترک اعتیاد لنگرود ابتدا به مربوط به آموزش و پرورش بوده و ساختمانی متعلق به این سازمان بوده است. در سال‌های اخیر، این ساختمان به کمپ ترک اعتیاد تبدیل شده است. هنوز نامشخص است که آیا این ساختمان توسط آموزش و پرورش اجاره داده یا فروخته شده است. اطلاعات نشان می‌دهد که این کمپ مجوزی از سازمان بهزیستی نیز داشته است.

آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود وقتی اتفاق افتاد که مددجویان در حال خواب بودند. آتش از یکی از قسمت‌های داخلی ساختمان شروع شده و به سرعت به سایر اجزاء گسترش یافت. این حادثه به خصوص خطرناک بوده و تعداد زیادی از مددجویان در محل رخسار شده و جان خود را از دست دادند. سوختگی آنها بالای ۹۸ درصد بوده است که وضعیت جسمی بسیار جدی و خطرناکی را نشان می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!