ایا جان سینا مرده + علت فوت و مرگ جان سینا

photo 2024 02 14 16 22 52

با توجه به گفته‌های جان سینا در جدیدترین گفتگویش، شایعه مرگ او از جانب برخی منابع نادرست است. در واقع، جان سینا خود اعلام کرده است که هنوز در حال آماده‌سازی برای مسابقات WWE است و به دنبال یافتن یک فرصت مناسب برای انجام آخرین مسابقه‌اش در این کمپانی می‌باشد. او اعلام کرده که پس از این مسابقه، قصد بازنشستگی دارد و می‌خواهد به عنوان یک مربی در این رشته فعالیت کند تا بتواند استعدادهای جوان را کشف و رشد دهد. این اظهارات نشان می‌دهند که جان سینا همچنان در حال آماده‌سازی و فعالیت در دنیای کشتی حرفه‌ای است و اخبار مرگ او از جانب برخی منابع بی‌پایه و بی‌اساس است.

گفتگوی «جان سینا» بازیگر و کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی در برنامه اینترنتی ایمپولسیو کلیپز در یوتیوب، مورد توجه قرار گرفته‌ است.
دو مجری برنامه، اینستاگرام این چهره مشهور آمریکایی را به بحث می‌گذارند و زمانی که از او درباره تصویر خرسی که بدون توضیح، منتشر کرده می‌پرسند؛ آقای سینا درباره سفر به ونکوور کانادا و دیدار با فامیل‌ و صرف غذای ایرانی به مدت ده روز می‌گوید.
جان سینا تنها به انتشار عکس بدون کپشن در اینستاگرام خود بسنده می‌کند و در صفحه اینستاگرام خود نوشته تصاویر بدون توضیح، برای تفسیر مخاطب پست می‌شوند.
همسر این ستاره سابق کشتی‌کج، «شهرزاد شریعت‌زاده» ایرانی و ساکن کانادا بوده‌ است.

جان سینا هم در جدید ترین گفتگو خود گفته :

🔘 من به دنبال یک فرصت مناسب هستم تا آخرین مسابقه کریر خودم رو در WWE انجام بدم و سپس بازنشسته بشم، من میخام با سربلندی کمپانی رو ترک‌ کنم تا مردم از زحمت هایی که من در طول این سال ها کشیدم قدردانی کنند، من امیدوارم بعد از این هدف، در آینده به یک مربی خوب در این رشته تبدیل بشم تا بتوانم استعداد یابی کنم.

رندی اورتن در جدید ترین صحبت های خود گفته :

🔥 تقابل با جان سینا در یک مسابقه بر سر تایتل جهانی WWE در رسلمنیا برای من یک مسابقه رویایی خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!