بیماری ترانه علیدوستی چیست | بیماری ترانه علیدوستی چیه | ترانه علیدوستی چه بیماری دارد

ترانهعلیدوستی

بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

🔹ترانه علیدوستی حدود ۶ ماه قبل دچار بیماری به نام سندروم (DRESS) شده است.
🔹این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی داروها نشان می‌‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌‌های خونی و التهاب اعضا در سراسر بدن می‌شود.
🔹خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندروم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

مادر ترانه علیدوستی بازیگر مطرح و محبوب کشورمان به خبرنگار ایران چطور در مورد بیماری ترانه علیدوستی ابراز نگرانی کرد و گفت در حال حاضر حال عمومی وی خوب است اما برایش دعا کنید.

مادر ترانه در ویدئویی از ابتلای این بازیگر به یک بیماری سخت با منشا نامشخص خبر داده و گفته است ما نمیدانیم ترانه چطور درگیر این بیماری شده و حال ترانه خوب نبوده است اما اکنون خوب است ولی بهبودی کامل حاصل نشده است و همه چیز غیر قابل پیش بینی است .

 

چند روز پیش خبر ستری شدت ترانه علیدوستی در بیمارستان کسری سینماگران و طرفداران و دوستان و آشنایان این بازیگر را نگران کرده است.

مادر ترانه علیدوستی امروز طی صحبت هایش اعلام کرد که ترانه در حال حاضر خوب است ، من هم نگران بودم اما الان از نگرانی درآمده ام . مدتی خوب نبود اما الان خوب است ، برایش دعا کنید بیماری سخت است ، بخصوص وقتی منشا آن مشخص نباشد .

او از دوستان و علاقه مندان به این بازیگر خواست تا در مورد بیماری اش کنجکاوی نکنند و چیزی نپرسند و فقط برایش دعا کنند و عشق و انرژی مثبت بفرستند.

به امید بهبود و سلامتی این بازیگر جوان سینمای ایران .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!