آدرس پیج اینستاگرام وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی

photo 2023 10 15 01 00 00

 

نخستین یافته‌ها از قتل داریوش مهرجویی و همسرش

🔹تحقیقات درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی ادامه دارد که به نظر می‌رسد عاملان جنایت ابتدا این کارگردان و سپس همسرش را کشته‌اند.
🔹به گزارش سایت جنایی، بر اساس اطلاعات به دست آمده وضعیت اجساد نشان می‌داد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده است. عاملان قتل با چوب که به نظر می‌رسد مربوط به درخت آلبالو است به سر او کوبیده و لکه‌های خون روی این چوب دیده شده است. بعد از اینکه داریوش مهرجویی گیج شده شاهرگ او را قطع کرده و جسدش را مقابل آشپزخانه رها کرده‌اند.
🔹جسد همسرش وحیده محمدی‌فر در یکی از اتاق خواب‌ها پیدا شده است. گلوی او هم بریده شده اما آثار بر جای مانده روی بدن این زن نشان می‌دهد او با عاملان قتل درگیر شده و شکستگی‌هایی نیز روی دست و پای او وجود داشته است.
🔹احتمال داده می‌شود او با صدای درگیری که عاملان قتل با شوهرش داشته‌اند هوشیار شده و حالت تدافعی به خود گرفته است.

 

 

هشدار: حاوی روایت خشن

۱۰۰ دقیقه جهنمی؛ روایت آنچه بر مهرجویی‌ها گذشت

وقتی آن دو یا چند نفر غریبه وارد خانه شدند، آن دستمال پارچه‌ای، مثل همیشه دور مچ دست مهرجویی بوده/ اولین شاهدان پیکر غرق در خونش هم آن دستمال را دیده‌اند/ پس دست و پایش بسته نشده، همانطور که ردی از بستن دست و پای همسرش وجود نداشته/ آن دو یا چند نفر غریبه دست و پای هر دو را شکسته‌اند/ چون وقتی بالای سر پیکرش رسیدند سر همسرش فقط به پوست پشت گردن بند بوده/ گلوی مهرجویی هم هم بریده شده اما نه به عمق همسرش؛ انگار که کینه غریبه‌ها با همسرش عمیق‌تر بوده باشد/ البته سر مهرجویی هم از پشت با جسم سختی کوبیده و له شده/ این دقیق‌ترین روایت از فاجعه‌ای است که اولین شاهدان پس از نیروهای آمبولانس به ما می‌گویند و شب قبل در منزل داریوش مهرجویی، کارگردان و نویسنده شهیر اتفاق افتاده است.

ناصرخاکی دادستان فردیس دقیقا روبه‌روی خانه و در میان عزاداران مهرجویی‌ ها اعلام می‌کند که قتل حداقل بین ساعت ده دقیقه به نه شب تا ده و نیم اتفاق افتاده. یعنی فاجعه ۱۰۰ دقیقه طول کشیده. ما اما هنوز نمی‌دانیم که در آن ۱۰۰ دقیقه جهنمی مهرجویی و همسرش چه کشیدند. در تمام آن ۱۰۰ دقیقه زجرکش شدند یا قاتلان در دم آن‌ها را کشتند؟ فقط می‌دانیم که این قتل احتمالا بعد از بازکردن گاوصندوق خانه رخ داده است. دادستان فردیس می‌گوید آثار سرقت در خانه مشهود بوده و حتی طلاهای خانم محمدی‌فر هم از دستانش جدا شدند. سرقت اما قسمت فرعی این فاجعه است. چون ماموران نیروی انتظامی می‌گویند چیزی که در شهرک «زیبادشت شمالی» مشکین آباد زیاد پیدا می‌شود، خانه خالی است.

خانه‌ای در انزوا که بلای جان شد

همه شواهد نشان می‌دهد که خانه ویلایی مهرجویی فاقد هرگونه امنیت بوده است. جایی که قرار بوده خلوت‌گاه سال‌های پیری کارگردان ۸۴ ساله و محلی برای آرامش و خوش‌حالی‌اش باشد، بلای جان او و همسرش شده. فقط یک دوربین مداربسته بالای در ورودی است و دیوارهای خانه‌ بیشتر شبیه حصار هستند. روبه‌روی خانه بیابانی بزرگ و متروک است و دست راستش دیوارهای شهرک کشیده شده که پشت آن‌ها هم بیابان است. این یعنی قاتلان به راحتی در تاریکی از متروکه‌های بیابان وارد خانه شدند. هیچ در و پنجره‌ هم نشکسته و آن‌ها این بار به راحتی پا به خانه گذاشتند. در حالی که گویا بار قبل همسر مهرجویی در خانه را قفل کرده بوده و جانیان بیگانه را ناکام گذاشته بود. دادستانی می‌گوید هنوز دوربین‌ مداربسته چک نشده اما ممکن است که جانیان حتی از روبه‌روی آن نگذشته باشند. روبه‌روی خانه و پشت دیوارهای شهرک تا چشم کار می‌کند بیابان است

 

جزئیات جدید قتل مهرجویی و همسرش از زبان دادگستری استان البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز:

🔹طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

🔹دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود.

🔹مونا مهرجویی مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

🔹دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند.

🔹دستورات لازم برای شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

 

 

امشب فاجعه بود… ساعت 8 … داشتم به v.mohamadi.far زندگی میرسیدم و اینکه شام چی بزارم همسرم خواب بود. ..مونا بیرون… خانه در سکوت

يهو ديدم سگ مون چیلی بد داره پارس می.کنه احساس خطر کردم در آشپزخانه رو فورا قفل کردم بعد دیدم چیلی رفته جلوی در ورودی خونه و بد عصبانی ست… …

رفتم دیدم در پشت شیشههای مات پنجره از پشت یک نفر چسبیده به در … اول فکر کردم شوخی …ست… گفتم کی هستی؟.. نگفت هیچی هی گفتم تو کی هستی؟ حرف زشتی زد و ناگهان چاقویی از پشت سایه روشن مات پنجره به من نشان داد….

گفتم الان زنگ میزنم 110 گفت .بزن ولی حسابتون رو می … رسم…

لهجه ایرانی نداشت. فورا به نگهبانی شهرک زنگ زدم رسیدن ولی طرف فرار کرده بود.

اما من رو با چاقو تهدید کرد

این چند وقت مورد دستبرد هم قرار گرفتیم… از گوشی بگیر تا لپ تاپ و البته دو تا سنتور با اسم و عکس داریوش مهرجویی و بهرام رادان برای چند سال پیش پروژهی سنتوری دو… اینجا اعلام میکنم خرید و فروش این دو تا سنتور غیر قانونی و دزدی ست….

ابنها هیچ…. اما من… همسر داریوش مهرجویی پیشکسوت هنر مملکت آیا باید از طرف یک بیگانه تهدید بشم با چاقو؟؟؟؟ بعد یه سری میگن نژاد پرستی؟ کمپین تشکیل میدین؟… دامان شما را هم خواهد گرفت.

. از دولت خواهش میکنم به داد ما برسه… چون اینجا در این شهرک هیشکی انگار براش مهم نیست یعنی کاری از دستشون بر نمیاد.

هنوز رنگم عین گچ…. اما از پسش بر اومدم.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!