بیتا فرهی درگذشت | علت درگذشت بیتا فرهی + زندگینامه

photo 2023 11 14 10 22 26

بیتا فرهی درگذشت

🔹 بیتا فرهی بازیگر سینما که به دلیل عارضه ریه و قلبی در بیمارستان دی بستری بود، ظهر امروز ۴ آذر ماه از دنیا رفت.

بیتا فرهی، هنرمندی با تجربه و استعداد چشمگیر در دنیای سینما و تلویزیون، به دلیل عفونت ریه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است. این خبر موجب نگرانی جامعه هنری و طرفداران این هنرمند محبوب شده است. بیتا فرهی با بازی در سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و نقش اقدس‌الملوک، با بازی درخشان و تأثیرگذار خود، توانست تحسین و تعریف زیادی به دست آورد. حضور بی‌بدیل و استعداد هنری وی در بازیگری در این سریال، موجب شده تا مخاطبان و علاقه‌مندان به عرصه سینما و تلویزیون همواره به انتظار ایفای نقش‌های جذاب و قابل توجه او باشند. امیدواریم که بیتا فرهی بهبودی یابد و بازگرداندن او به سلامتی کامل و به فعالیت درخشان در عرصه هنر، منبع شادی و سرخوردگی برای همه طرفداران و دوستدارانش باشد.

آخرین وضعیت بازیگر مطرح سینما در بیمارستان/ فقط برای او دعا کنید  

یاسمین خلیلی فرد نویسنده و دانش آموخته سینما در پستی که در صفحه شخصی اش به شتراک گذاشت، نوشته است:
🔹«ضمن مشورت با خانم مهسا قریشی فرزند خانم فرهی عزیزمان تصمیم گرفتیم این پست را به اشتراک بگذاریم. خانم فرهی عزیز دو هفته سخت را پشت سر گذاشته‌اند. متاسفانه یک عارضه ریوی سلامتی ایشان را در وضعیت بسیار پرخطری قرار داده‌اند.
🔹خوشبختانه چند روزی است کمی بهترند.
🔹من امروز تلفنی با ایشان صحبت کردم. ما امیدواریم که بدنشان به این مبارزه با قدرت ادامه دهد و سلامتی‌اشان را به طور کامل به دست بیاورند. در حال حاضر در سی‌سی‌یو بستری هستند و فعلا باید بستری بمانند. خواهش می‌کنم به هر روشی که دوست و به آن اعتقاد دارید برایشان انرژی مثبت بفرستید. ما امیدواریم که خیلی زود این بیماری را پشت سر بگذارند.

 

 زمان ترخیص مشخص نیست

فرخ نعمتی بازیگر سینمای ایران به ارایه توضیحاتی درباره بستری شدن بیتا فرهی در بیمارستان پرداخت:

🔹 خانم فرهی همان‌طور که در خبرها نیز مطرح شده است، به دلیل عوارض بیماری ریوی و ناراحتی‌ که در این زمینه داشتند، چند روزی است که در بیمارستان بستری است.

🔹 در این چند روز با ایشان در تماس بوده‌ام و امیدوارم هر چه زودتر رو به بهبودی بروند. هنوز زمان مشخصی برای ترخیص وی اعلام نشده است و همچنان تحت درمان هستند اما امید داریم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!