حقوق امداد ولایت دی ماه کی واریز میشود 1403

مددجویان کمیته امداد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت واریز حقوق ها تا پایان 1 بهمن ماه برای همه عزیزان واریز خواهد گردید .

آیت الله محسن کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) در همایش سراسری مدیران صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور که در سالن همایش های مجتمع حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: اهتمام به اصول و ضوابط در فعالیت های کمیته امداد مخصوصا بخش اهدا وام ها را می‌توان یک کار فاطمی در عرصه امدادرسانی شمرد.

🔸آیت‌الله کازرونی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: در بخش هایی از سوره بقره آمده است، کسانی هستند که اموالشان را شب و روز در راه خدا اهدا می‌کنند، بصورت آشکار و پنهان، اینها پاداششان را دارند و هیچ خوفی نخواهند داشت.

🔸وی ادامه داد: قرآن کریم می‌فرماید از مال خوب و پاکیزه خود انفاق کنید همچنین از قرض‌الحسنه به بهترین شکل یاد شده است.

🔸رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: مبحث مهم دیگری که مقام معظم رهبری هم به آن پرداخته است این است که، مالی که انفاق می‌کنیم بدون منت باشد، این امربسیار مهمی است چرا که این عدم منت در کار خیر باعث پایداری آن می‌شود و لذا مستلزم توجه ویژه‌ است.

🔸وی در آخر با بیان این که اهدا وام های قرض‌الحسنه موجب حفظ آبرو برای کمیته امداد شده است، ابراز کرد: از زمانی که این صندوق راه‌اندازی شده است و با توجه به گزارشات موجود از فعالیت های صورت گرفته می‌توان گفت این صندوق به خوبی توانسته ماموریت محوله خود را پیش ببرد و باعث افتخار کمیته امداد امام خمینی(ره) باشد.

پرداخت بیش از۱۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه 

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جمال یعقوبی رئیس کمیته امدادشهرستان قائمشهراظهار داشت: ۱۵میلیاردو۶۴۸میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در سال گذشته به مددجویان این شهرستان پرداخت‌ شد.

🔹وی افزود : این تسهیلات برای تامین نیازهای ضروری خانوارهای مددجو از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت وبانکهای مهرایران ،رسالت ودیگربانکها در اختیار آنان قرار گرفته می شود.

🔹وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش مسکن، ودیعه مسکن ، فرهنگی، درمانی و کارگشایی، این نهاد به ۱۰۲۱ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

🔹یعقوبی در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی گفت: وام‌های مددجویی تا ۱۰میلیون تومان بدون ضامن و تا ۵۰ میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

🔹خاطر نشان می شود: در شهرستان قائمشهر تعداد ۵۴۰۰ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!