جدول واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بهمن ۱۴۰۳

حقوق بازنشستگان 1

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از حقوق بهمن

🔹با توجه به جدول پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفباء از هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود عیدی بازنشستگان پس از واریز حقوق بهمن‌ماه به حساب آنها واریز شود.

🔹با توجه به مشخص شدن مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در تلاش هستیم با تامین منابع، عیدی را به حساب بازنشستگان پرداخت کنیم.

🔹با توجه به جدول زمانبندی پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی براساس حروف الفباء از هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود عیدی بازنشستگان پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن‌ماه به حساب آنها واریز شود. با احتساب زمان پرداخت حقوق بازنشستگان از هفته آینده و زمانبدی عیدی بازنشستگان اوایل اسفندماه به حساب بازنشستگان واریز شود.

به گفته مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، عیدی بازنشستگان تا پایان روز دهم اسفندماه امسال به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. این اطلاعات به دنبال اعلام این مسئله توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آمده است. بیش از ۴ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی در سراسر کشور، حقوق خود را از این سازمان دریافت می‌کنند. همچنین، به تازگی اعلام شده است که واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس حروف الفبا تا پایان روز سی ام بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!