چرا مستمری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز نشده | چرا مستمری بهزیستی واریز نشد فروردین 1403

مستمری بهزیستی

فردا زمان واریز مستمری مددجویان برای ماه فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام شده است. رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که اسامی برگه‌های درخواست افزایش ۳۰ درصدی مستمری‌ها امضاء شده‌اند، و از روز شنبه ۲۵ تا پنجشنبه ۳۰ فروردین مستمری‌ها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

قابل توجه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی؛

🔹طی تماس تلفنی با آقای علیرضا انجلاسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور داشتم مستمری فروردین ماه مددجویان سازمان بهزیستی با ۳۰ درصد افزایش شنبه واریز خواهد شد.

🔹طی تماس و پیگیری که آقای انجلاسی با سازمان هدفمندی یارانه‌ها داشتن علت تاخیر واریزی‌ها اختلال سیستمی اعلام شده و شنبه حتما واریز خواهد شد.

🔹مستمری مددجویان سازمان بهزیستی مانند گذشته مستمری آنها در حساب بانک رفاه آنان واریز خواهد شد.

🔹در تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ مستمری مددجویان کمیته امداد نیز با ۳۰ درصد افزایش واریز شد.

🔹معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درخصوص زمان واریز مستمری‌ها توضیح داد: براساس جز ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌ماه مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود این درحالیست که پیش از این و طی سنوات گذشته این اقدام توسط سازمان بهزیستی صورت می‌گرفت.

🔹طبق اخبار‌ها و رسانه‌های خبری کشور در سال ۱۰۴ مستمری مددجویان نهادهای حمایتی باید در تاریخ ۲۰ هر ماه واریز شود.

🔹تاریخ واریزی مستمری مددجویان که در بیشتر رسانه‌ها و به نقل از خودشان که موثق و صحیح هم بوده مبنی بر اینکه ۳۰ هرماه مستمری مددجوها پرداخت می‌شود کاملا اشتباه و کذب است! مگر اینکه در تغییر تاریخ واریز مستمری مددجویان نهادهای حمایتی خود سازمان هدفمندی سازمان یارانه‌ها اعلام کند.

اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!