محمد فاضلی کیست | علت اخراج محمد فاضلی جامعه شناس مشاور پزشکیان

محمد فاضلی یک جامعه‌شناس ایرانی است که در سال ۱۳۵۳ در اراک متولد شده است. وی دارای تحصیلات دکترای جامعه‌شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و به عنوان استادیار سابق در دانشگاه شهید بهشتی خدمت کرده است. فاضلی همچنین به عنوان مشاور وزیر نیرو و رئیس سابق مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی فعالیت داشته و در حوزه‌هایی چون جامعه‌شناسی علم، جامعه‌شناسی شهری و جامعه‌شناسی سیاسی تحقیق و پژوهش انجام داده است.

او در زمینه‌های مختلفی از جمله آموزش عالی، محیط زیست، حقوق شهروندی و توسعه نقد و بررسی‌هایی ارائه داده و نویسنده و گردآورنده‌ی چندین کتاب و مقاله در این زمینه‌ها است. محمد فاضلی همچنین در رسانه‌ها و برنامه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و تحلیل‌های خود پرداخته و به عنوان یک صدای موثر در جامعه‌شناسی ایران شناخته می‌شود.

درگیری لفظی در مناظره پزشکیان

🔹فاضلی، مشاور همراه پزشکیان با کارشناس برنامه درگیری لفظی پیداکرد و بعد از ثانیه‌ای میکروفون را درآورد روی زمین پرت کرد و از برنامه بیرون رفت.
پس از آنکه صداوسیما اجازه پاسخگویی به فاضلی نداد و میکروفن را قطع کرد وی میزگرد فرهنگی را ترک کرد

پزشکیان: در حکومت جایی برای اقوام و اقلیت‌ها وجود ندارد

🔹️مجری مناظره: این دیدگاه شماست برخی اعتقاد دارند اقلیت‌های قومی تصدی‌های مختلف داشته و خواهند داشت

🔹️پزشکیان: شما فقط باید گوش کنید نظر دادن شما مداخله است

🔹️کارشناس مناظره: فرمانده نیروی دریایی ارتش کرد هست

نقص اولین مناظره انتخابات از نگاه علی مطهری

🔹علی مطهری نوشت: در مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یک نقص وجود داشت و آن این بود که ۷ تا ۱۰ سوال از کارشناسان مختلف مطرح می‌شد و نامزد باید در ۴ دقیقه به همه آنها پاسخ می‌داد. در نتیجه نه برای مردم معلوم بود که سؤال چیست و نه نامزد می‌دانست به چه چیزی باید جواب بدهد و مناظره کارکرد خود را که تشخیص اصلح است از دست داده بود. درست آن است که یک سوال مطرح شود و هر نامزد مثلاً در دو دقیقه پاسخ دهد تا مردم صحیح را از خطا تشخیص دهند. امیدوارم صدا و سیما در مناظره‌های بعدی این نکته را در نظر بگیرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!