کابینه احتمالی پزشکیان | احتمال پیروزی پزشکیان

images

کابینه احتمالی پزشکیان از نگاه کرباسچی /در مشارکت بالا شانس رئیس جمهوری او بالاست /لاریجانی اگر می‌دانست رد صلاحیت می شود ثبت نام نمی کرد

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب:

🔹پزشکیان می‌گوید من دنبال این هستم که افرادی با دانش و تجربه لازم را در کابینه داشته باشم. قاعدتاً این کابینه فرق می‌کند با کابینه‌ای که سابقه‌ و تجربه‌ لازم را ندارند و در عمل موفق نمی‌شوند که خدمتی برای مردم بکنند. ایشان خودش مطرح می‌کند دنبال نیروهای کارآمد و با سواد است.

🔹اطلاعی از علت رد صلاحیت علی لاریجانی ندارم و اطلاعاتی در خصوص این موضوع منتشر نشده است؛ ضمن اینکه در دوره قبلی ریاست جمهوری نیز مسائلی مطرح شد ولی خیلی شفاف نشد.

🔹تصور من این است که علی لاریجانی فکر می‌کرد مسئله حل شده و مشکلاتشان برطرف شده است؛ ولی قاعدتاً اگر می‌دانستند رد صلاحیت می شوند بعید می‌دانم دوباره شرکت می‌‎کردند.

🔹امیدوار هستیم که مشارکت در انتخابات بالا باشد؛ زیرا مطمئن هستم که اگر مشارکت آمار بالایی داشته باشد، شانس پزشکیان برای ریاست جمهوری خیلی بالاتر می‌رود.

🔹پزشکیان آدم با صداقتی است و باید خیلی صادقانه با مردم صحبت کند که مردم احساس نکنند، ایشان شعارها و وعده های تو خالی می‌دهد. مملکت در شرایطی است که همه می‌دانیم، چگونه است؛ کسی باشد که صادقانه با مردم حرف بزند و با توجه به امکانات کشور برای بهبود وضعیت کشور تلاش بکند، همین خیلی مهم است.

 

احتمال پیروزی پزشکان در انتخابات ریاست جمهوری بستگی به مواردی مانند شناخت و شهرت آن پزشک، نظرسنجی‌ها و روند پیشرفت او در انتخابات دارد که تا این لحظه در آمارها و نظرسنجی ها پزشکیان از بقیه رقبا جلوتر است.

اما به طور کلی، پزشکان که دارای تجربه و شهرت قابل توجه در زمینه سیاست هستند، قابلیت پیروزی در انتخابات را دارند. اما بیشتر از این، مهم است که نیازهای عمومی و قابلیت‌های لازم برای ریاست جمهوری را داشته باشند تا بتوانند با موفقیت به این سمت منتخب شوند.

در هر صورت، اگر پزشکان به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شوند، می‌توانند تغییراتی در سیاست‌های بهداشت و درمان ایجاد کنند. برخی از اقداماتی که احتمالا توسط پزشکان به عنوان رئیس جمهور منتخب صورت می‌گیرد عبارتند از:

1. افزایش توجه به سلامتی جامعه و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی.
2. پیشرفت‌های بیشتر در حوزه‌های پیشگیری از بیماری‌ها و بهبود روش‌های درمانی.
3. بهبود و تقویت سیستم بهداشتی و درمانی کشور و افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی برای تمامی شهروندان.
4. توسعه سیاست‌های جدید برای مقابله با بحران‌های بهداشتی و پزشکی مثل اپیدمی‌ها و ویروس‌های جدید.

در نهایت، تاثیرات و تغییرات دقیقی که این پزشکان به عنوان رئیس جمهور منتخب ممکن است ایجاد کنند، بستگی به برنامه‌ها و سیاست‌هایی دارد که در زمینه بهداشت و درمان مطرح می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!