چه کسی رئیس جمهور میشود | عکس رئیس جمهور جدید ایران

images

جدیدترین نتایج شمارش آرای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

🔸تعداد شعب شمارش شده: ۳۷۲۴ شعبه از ۵۸۶۴۰ شعبه
🔸تعداد شهرستان‌های شمارش شده: ۴۰۸
🔸تعداد آرای شمارش شده تا این لحظه: ۱۴۰۷۰۴۶۲

🔹مسعود پزشکیان: ۵۹۵۵۷۸۱ رای
🔹سعید جلیلی: ۵۵۶۰۳۲۱ رای
🔹محمد باقر قالیباف: ۱۸۹۱۳۸۵ رای
🔹مصطفی پورمحمدی: ۱۱۱۹۶۷ رای

 

رقابت در انتخابات و کاندیداها رویدادی طبیعی است که در هر جامعه دموکراتیکی انتظار می‌رود. این رقابت به طور عام در تمامی کشورها شاهد آن هستیم که چندین کاندیدا به دنبال جذب حمایت‌های مختلف هستند و تا زمان آگاهی مردم از مشخصات، قدرت‌ها و ضعف‌های آن‌ها برنده نهایی مشخص نمی‌شود.

مع توجه به وضعیت کنونی کشور و تلاش‌های برای تحول و اصلاحات در دولت‌های گذشته، بیشتر از پیش احتمال می‌رود که رئیس جمهوری مسعود پزشکیان نیز در صورت اعلام کاندیداتوری، با رقبایی مواجه شود که همچنان از حمایت‌های مردمی برخوردار تر هستند.

این امر همچنین به این دلیل نیز ممکن است که شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف تاکنون موفق به جذب حمایت‌های گسترده‌ای شده‌اند و این امر می‌تواند احتمال برنده شدن آن‌ها را تقویت کند.

اما این امر به هیچ عنوان به معنای از پیش برنده شدن یا بازنده شدن رئیس جمهوری مسعود پزشکیان نیست و همچنان باید منتظر اعلام رسمی کاندیداتوری او و تبادل برنامه‌ها و ایده‌های او با دیگر رقبا و از همه مهمتر مردم بود. اما به طور کلی می‌توان گفت که احتمال به دست اوردن پشتیبانی بیشتر توسط رئیس جمهوری مسعود پزشکیان به دلیل سابقه کاری و رضایت عمومی بیشتری که دارد، بیشتر است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!