یزد تسلیت | طبس کجاست | برخورد قطار با بیل مکانیکی + سانحه قطار امروز

1111111111111 48

یزد تسلیت | طبس کجاست | برخورد قطار با بیل مکانیکی + سانحه قطار امروز و تصادف قطار امروز | واژگونی قطار مشهد یزد و علت خروج قطار از ریل در ادامه مطلب.

امروز قطار مسافربری طبس مشهد – یزد در حال حرکت در مسیر خود بود که در محدوده ایستگاه مزینو (در محدوده شهرستان طبس-استان خراسان جنوبی) از ریل خارج شد. برابر گزارش اولیه پنج واگن از ریل خارج شده است، اما ابعاد این فاجعه رو به تکوین است تا جایی که دو تن از وزرا عازم محل حادثه شده اند و بر شمار جان باختگان افزوده می‌شود.

بر اثر خروج قطار مسافربری طبس-یزد از ریل، شمار زیادی از مسافران آسیب دیده و جمعی از ایشان جان باختند؛ رویدادی تلخ که ابعاد آن رو به گسترش است.
 مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این‌باره گفت: در ساعت ۵:۳۰ صبح امروز قطار مسافربری طبس – یزد در حال حرکت در مسیر خود بود که در محدوده ایستگاه مزینو (در محدوده شهرستان طبس-استان خراسان جنوبی) از ریل خارج شد.

وی با تاکید بر اعزام دو تیم از امدادگران هلال احمر به محل حادثه در محدوده کیلومتر ۵۰ محور طبس، افزود: علاوه بر امدادگران اعزام شده، هماهنگ شد تا سه فروند بالگرد از بیرجند، مشهد و یزد به محل اعزام شوند. برابر گزارش اولیه پنج واگن از ریل خارج شده است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!